Safer Group adalah sebuah syarikat e-hailing yang mengamalkan sistem pendapatan aktif dan pasif secara serentak. Anda di luar sana digalakkan untuk menjadi antara yang terawal mendaftar bersama Safer. Hal ini kerana, terdapat banyak kelebihan yang bakal anda perolehi. Antaranya ialah pendapatan pasif.

Ingin tahu bagaimana cara mendapatkan pendapatan pasif secara berterusan bersama Safer? Teruskan setia membaca bersama Deenamik!

Safer menawarkan perkhidmatan penghantaran penumpang, penghantaran barangan dan juga penghantaran barangan. Antara perkhidmatan Safer adalah seperti Safer Ride, Safer Swift, Safer Food dan juga Safer Delivery.

Cara menjana pendapatan pasif dengan lumayan secara berterusan bersama Safer adalah sangat mudah. Apa yang anda perlukan hanyalah referral code. Melalui referral code ini, anda mampu menjana pendapatan pasif sepanjang hayat. Namun bagaimana untuk mendapatkan referral code ini.

BACA JUGA :   Pendaftaran Percuma Untuk Menjadi Safer Delivery Partner & Driver.

Langkah pertama adalah anda perlu mendaftar terlebih dahulu sebagai USER. Setelah melakukan pendaftaran, anda akan perloleh referral code. Langkah seterusnya adalah, anda perlu memperkenalkan Safer dan menceritakan kelebihan yang akan diperoleh dari Safer jika mendaftar bersama Safer.

Lakukan pendaftaran dengan menggunakan link ini : http://tinyurl.com/y8kzvbeq

Untuk lebih memahami ketika melakukan pendaftaran, tonton video di bawah :

Kemudian, anda perlu memastikan rakan-rakan dan ahli keluarga anda mendaftar bersama Safer dengan menggunakan referral code anda. Anda akan memperoleh 1% bagi jumlah resit setiap kali mereka yang mendaftar dengan menggunakan referral code anda melakukan pembelian atau menggunakan perkhidmatan Safer.

Jika anda berjaya mendaftarkan driver atau delivery partner , anda akan memperoleh 1% setiap kali mereka keluar bekerja bersama Safer. Namun jangan risau kerana anda bukannya mengambil hasil kerja keras mereka, 1% yang anda peroleh itu adalah daripada Safer sendiri.

BACA JUGA :   Daftar Sebagai Vendor Dan Promosikan Perniagaan Makanan Anda Di Safer Food.

Logiknya, semakin ramai yang berdaftar dengan menggunakan referral code anda, semakin banyaklah pendapatan pasif yang bakal anda perolehi. Caranya mudah sahaja. Dengan menggunakan media sosial dan juga mouth marketing, anda pasti mampu menjana pendapatan pasif secara berterusan bersama Safer.

Untuk mengetahui lebih lanjut mengenai Safer. Layari laman web rasmi Safer di www.safer.my. 

Untuk sentiasa mendapatkan info dan maklumat terkini dari Safer, jangan terlepas untuk ikuti platform media sosial Safer :

No fon : Hubungi talian hotline 0392851322 untuk info pantas atau boleh ke talian

  • Khidmat Pelanggan : 01120586389

 

 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here