Pendapatan pasif sangat memainkan peranan yang penting dengan keadaan ekonomi sekarang. Anda mungkin mampu melakukan satu dua kerja dalam masa yang sama untuk menampung kehidupan. Namun sampai bila? Jangan risau dan runsing lagi, Deenamik ada satu jalan penyelesaian untuk anda. Teruskan membaca !

Safer Group adalah sebuah syarikat e-hailing yang menawarkan peluang pekerjaan yang besar kepada rakyat Malaysia. Antara peluang pekerjaan yang ditawarkan adalah delivery partner (rider), driver dan juga food merchant atau home kitchen. Home kitchen adalah jualan makanan dari rumah. Kesemua pekerjaan ini menawarkan pendapatan aktif dan pasif dalam masa yang sama.

Untuk pendapatan pasif sahaja, ianya terhad kepada USER Safer sahaja. Melalui pendaftaran sebagai USER Safer, anda akan menikmati pendapatan pasif secara berterusan sepanjang hayat. Perkara pertama yang anda perlu lakukan adalah melakukan pendaftaran sebagai USER Safer di link di bawah :

BACA JUGA :   Safer Food Sediakan Pelbagai Makanan Enak Secara Atas Talian

http://tinyurl.com/y8kzvbeq

Selepas melakukan pendaftaran, anda sudah boleh memuat turun aplikasi Safer di Google Play Store dan App Store. Anda hanya perlu menaip SAFER sahaja. Tonton video di abwah untuk tahu bagaimana untuk lakukan pendaftaran :

Selepas melakukan pendaftaran, anda akan menerima referral code. Referral code itu akan digunakan sebagai platform untuk menjana pendapatan pasif secara berterusan bersama Safer. Langkah seterusnya, anda perlu kongsikan sebanyak mungkin referral code anda kepada rakan dan ahli keluarga atau kenalan terdekat mengenai kelebihan mendaftar sebagai USER Safer.

Anda perlu memastikan mereka mendaftar bersama Safer dengan menggunakan referral code anda. Semakin ramai yang mendaftar menggunakan referral code anda, semakin banyak la pendapatan pasif yang anda bakal perolehi.

Anda akan memperolehi sebanyak 1% dari jumlah resit perbelanjaan setiap kali mereka melakukan pembelian atau menggunakan perkhidmatan Safer. Jika anda berhasil mendaftarkan delivery partner (rider) atau driver, anda akan memperoleh sebanyak 1% setiap kali mereka bekerja bersama Safer.

BACA JUGA :   Daftar Melalui Aplikasi SAFER DRIVER Sebagai Safer Delivery Partner & Driver

Perkhidmatan Safer :

Langkahnya adalah mudah dan berbaloi. Pendaftaran adalah percuma dan tidak melibatkan sebarang pelaburan. Anda hanya perlu rajin sahaja.

Jangan lupa juga untuk sertai contest yang diadakan khas untuk USER Safer. Anda berpeluang untuk menangi satu set BOYA BY AP-1 bernilai RM250.00! USER Safer di luar sana! Jangan lepaskan peluang ini. Anda juga bakal menikmati pendapatan pasif sepanjang hayat.

Jangan lupa untuk ikuti platform media sosial Safer untuk ketahui info dan maklumat terkini dari mereka.

No fon : Hubungi talian hotline 0392851322 untuk info pantas atau boleh ke talian

Khidmat Pelanggan : 01120586389

 

 

 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here