Hanya menggunakan satu aplikasi sahaja, anda boleh menggunakan pelbagai perkhidmatan atau servis menarik yang ada dalam aplikasi SAFER ini. SAFER merupakan sebuah aplikasi baharu, kini boleh dimuat turun di telefon pintar anda.

Antara perkhidmatan atau servis yang ditawarkan oleh SAFER ialah perkhidmatan e-hailing, penghantaran makanan dan penghantaran parcel. Selain menawarkan perkhidmatan, syarikat ini juga menawarkan anda peluang pekerjaan kepada anda yang berminat.

Jika anda ingin menjana pendapatan atau ingin menjadi sebahagian daripada frontliners, jom daftar dengan SAFER Ride dan SAFER Delivery Partner

http://tinyurl.com/ycloryte

Aplikasi SAFER ini boleh didapati di App Store dan Play Store, anda perlu mendaftar sebagai pengguna di link berikut

BACA JUGA :   Driver Full-time & Part time Diperlukan Segera Di Safer!

http://tinyurl.com/y8kzvbeq

Anda boleh menempah makanan kegemaran anda di SAFER Food, penghantaran makanan dibuat oleh SAFER Delivery partner yang sememangnya terlatih dari SAFER group.

Sekiranya anda ingin ke sesebuah destinasi dengan hanya menggunakan motorsikal, anda boleh menggunakan perkhidmatan SAFER Swift. 

Pilih SAFER Ride sekiranya anda ingin menaiki kereta untuk ke sesebuah destinasi. Keselamatan anda terjamin kerana pemandu SAFER Ride telah menjalani latihan yang disediakan oleh SAFER group.

Muat turun aplikasi SAFER sekarang di telefon anda & nikmati pelbagai kemudahan menarik yang disediakan !

Pertanyaan lanjut, sila hubungi talian Khidmat Pelanggan : 01120586389

Layari website & media sosial SAFER

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here