Malaysia sekarang dalam fasa Perintah Kawalan Pergerakan Pemulihan. Dengan ini, ekonomi negara dapat dipulihkan juga secara perlahan. Namun, sepanjang tempoh PKP, ramai rakyat Malaysia yang hilang pekerjaan. Safer Group peka dengan keadaan ini. Oleh itu, Safer sedang menyeru semua rakyat Malaysia yang berminat untuk menjadi salah seorang Driver dan Delivery Partner Safer.

Pendaftaran Sebagai Driver & Delivery Partner Safer

Untuk menjadi salah seorang dari Driver dan Delivery Partner Safer, anda perlu melakukan pendaftaran terlebih dahulu. Hanya perlu klik link di bawah :

http://tinyurl.com/ycetm3vh

Cara melakukan pendaftaran sebagai Driver dan Delivery Partner Safer :

Anda juga boleh muat turun aplikasi Safe Driver di Google Play Store dan App Store secara percuma :

SAFER driver APPSTORE : https://apple.co/2ZvyNeX
SAFER driver PLAYSTORE: https://bit.ly/2yp8ADH

Promosi Pasca PKP

Safer sedang melakukan promosi pasca PKP yang menawarkan caj penolakan serendah 9% dan juga 5%. Promosi ini berlangsung dari 13 Jun 2020 hingga 31 Ogos 2020. 

BACA JUGA :   Jana Pendapatan Lumayan Menerusi Pendapatan Pasif Bersama Safer

? Cas Penolakan 9%

  • Khas buat Driver / Delivery Partner Safer yang tidak mempunyai car wrap Safer

? Cas Penolakan 5%

  • Khas buat Driver / Delivery Partner Safer yang menggunakan car wrap Safer. Kos pemasangan ditanggung oleh pemandu sendiri.

Selepas 31 Ogos 2020, promosi ini akan berakhir dan caj penolakan akan kembali seperti biasa iaitu 15%. Para pemandu di luar sana, jangan lepaskan peluang untuk grab peluang ini. Untuk maklumat lebih lanjut, sila berhubung dengan Live Chat Safer di www.safer.my.

Pendapatan Aktif dan Pendapatan Pasif

Safer juga mengamalkan dua jenis pendapatan kepada Driver dan Delivery Partner Safer iaitu pendapatan aktif dan juga pendapatan pasif. Kedua-dua pendapatan ini boleh dijana secara serentak sekiranya anda berdaftar sebagai Driver dan Delivery Partner Safer.

BACA JUGA :   Pendaftaran Sebagai Driver Dan Delivery Partner Safer Masih Dibuka.

Selepas melakukan pendaftaran, anda akan memperoleh Referral Code. Referral itu akan digunakan untuk menjana pendapatan pasif anda. Anda hanya perlu berkongsi kelebihan mendaftar sebagai Driver dan Delivery Partner Safer kepada rakan dan ahli keluarga anda.

Kemudian, pastikan mereka mendaftar dengan menggunakan referral code anda. Anda akan memperoleh sebanyak 1% setiap kali USER Safer yang mendaftar dengan menggunakan referral code anda melakukan pembelian atau menggunakan perkhidmatan di Safer.

Jika Driver atau Delivery Partner yang mendaftar dengan menggunakan referral code anda pula, anda akan menerima sebanyak 1% setiap kali mereka keluar bekerja bersama Safer.

Mudah bukan. Pendaftaran adalah percuma tanpa terdapat sebarang isu pelaburan.

 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here