Pernahkah anda mendengar tentang menjana pendapatan atau memperolehi pendapatan tanpa mengeluarkan sedikitpun modal? Jangan risau, ini sebenarnya bukan scammer atau skim cepat kaya dan sebagainya. Deenamik akan memberitahu anda caranya !

Jika anda bekerja, memerah tenaga atau menggunakan tenaga, ianya dikenali sebagai menjana pendapatan secara aktif. Tetapi, jika anda tidak bekerja, tidak memerah tenaga dan menggunakan tenaga tetapi anda memperolehi pendapatan atau duit masuk. Itu dikenali sebagai menjana pendapatan secara pasif.

Sekiranya anda ingin menjana pendapatan aktif dan pasif, anda boleh mendaftar dengan SAFER dan jana pendapatan sendiri samada pasif atau aktif. SAFER merupakan syarikat e-hailing yang menawarkan anda untuk menjana pendapatan samada sebagai user, driver dan delivery partner.

BACA JUGA :   Caj Penolakan Rendah & Waktu Bekerja Fleksibel Di Safer Food Merchant

 

Daftar sebagai user : http://tinyurl.com/y8kzvbeq

 

Kelebihan untuk driver dan delivery partner ialah anda boleh menjana pendapatan secara aktif dan pasif pada masa yang sama. Anda perlu memuat turun aplikasi SAFER dan mendaftar sebagai user.

Selepas mendaftar, anda akan memperolehi satu referral code. Referral code ini akan digunakan untuk menjana pendapatan secara pasif yang berterusan dengan SAFER. Anda perlu mengajak dan menceritakan kelebihan SAFER kepada kawan-kawan, ahli keluarga, saudara-mara anda dan sebagainya.

Sekiranya mereka ingin mendaftar, pastikan mereka membuat pendaftaran dengan menggunakan referral code anda. Seterusnya, anda akan memperolehi 1% dari jumlah resit apabila mereka yang mendaftar dibawah anda menggunakan servis atau membuat pembelian dalam SAFER.

BACA JUGA :   Safer Amalkan Konsep Pendapatan Aktif & Pasif Kepada Pemandu

Anda perlu memastikan ramai yang mendaftar dibawah anda untuk anda terus menikmati pendapatan secara pasif ini. Hasil yang diperolehi akan dimasukkan ke dalam wallet aplikasi SAFER yang terdapat di telefon anda.

Jom muat turun aplikasi SAFER & nikmati pelbagai faedah menarik !

Jangan lupa untuk layari website & media sosial SAFER untuk maklumat lanjut !

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here