Safer adalah sebuah syarikat e-haling yang menawarkan perkhidmatan penghantaran penumpang, makanan dan juga barangan. Aplikasi Safer sudah boleh dimuat turun di Google Play Store dam juga App Store. Muat turun segera dan daftar sebagai USER Safer.

Jadi yang terawal muat turun aplikasi Safer dan anda bakal nikmati pendapatan pasif secara berterusan. Untuk mendaftar sebagai USER Safer, klik link di bawah :

http://tinyurl.com/y8kzvbeq

Jika anda mengalami masalah dalam melengkapkan pendaftaran tonton video dibawah mengenai cara untuk mendaftar sebagai user Safer.

Perkhidmatan Yang Dijalankan Oleh Safer : 

SAFER RIDE 

Safer Ride adalah penghantaran penumpang dari satu lokasi ke lokasi yang lain. Perkhidmatan penghantaran ini adalah menggunakan kenderaan kereta. Perkhidmatan ini boleh digunakan pada bila-bila masa sahaja dengan kadar bayaran yang berpatutan.

BACA JUGA :   Safer Delivery - Perkhidmatan Penghantaran Barangan

Kelebihan Safer Ride :

  1. Kemudahan Car Seat untuk bayi
  2. Kemudahan “handicapped accessibility” bagi golongan kurang upaya

*Tertakluk kepada kemudahan yang ada di kereta pemandu

SAFER SWIFT

Safer Swift adalah perkhidmatan yang menawarkan penghantaran penumpang dengan menggunakan kenderaan motorsikal. Jumlah penumpang adalah seorang pada satu-satu masa.

SAFER FOOD

Safer Food adalah platform pengguna untuk memesan makanan secara atas talian. Terdapat variasi makanan yang boleh dipesan di aplikasi Safer Food. Pesanan makanan anda akan dihantar oleh Safer Food Delivery dengan selamat dan cepat.

SAFER DELIVERY

Safer Delivery adalah perkhidmatan penghantaran barangan. Penghantaran barangan ini termasuklah dokumen, bungkusan, barangan kosmetik, makanan dn banyak lagi. Kenderaan yang terlibat adalah seperti motorsikal, kereta dan juga lori atau van.

BACA JUGA :   Pendaftaran Percuma Untuk Menjadi Safer Delivery Partner dan Driver

Kesemua perkhidmatan yang ditawarkan oleh Safer boleh didapati di aplikasi Safer. Untuk menggunakan perkhidmatan di atas, jangan lupa untuk muat turun di Google Play Store atau App Store. Atau klik link di bawah untuk lakukan pendaftaran sebagai USER.

http://tinyurl.com/y8kzvbeq

Untuk dapatkan maklumat terkini dari Safer, layari laman web rasmi Safer dan juga platform media sosial Safer di bawah :

 

 

 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here