Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) telah menyebabkan banyak aktiviti, jadual, perancangan dan sebagainya tertunda. Begitu juga dengan para pelajar yang sepatutnya menyambung pengajian tetapi tidak dapat. Pasti ramai yang menunggu untuk masuk ke universiti untuk melanjutkan pengajian.

Memilih jalan atau platform untuk ke universiti juga harus dipilih dengan baik agar tidak memberi keburukan kepada anda. Sekiranya anda ingin melanjutkan pengajian di universiti luar negara, anda boleh mendaftar dengan Daulah Educonsult.

Daulah Educonsult adalah sebuah agensi konsultasi pendidikan yang menguruskan para pelajar untuk melanjutkan pengajian ke universiti luar negara. Misi utama Daulah Educonsult adalah untuk merealisasikan impian setiap pelajar yang ingin berjaya dalam bidang akademik.

BACA JUGA :   Disebalik Nama Universitas Gadjah Mada

Universiti yang ditawarkan oleh Daulah Educonsult pada tahun 2021 ialah universiti di Bangladesh. Semua universiti yang ditawarkan oleh Daulah Educonsult ini diiktiraf oleh WHO, KPT, MQA, JPA & MVA. Bidang pengajian yang ditawarkan ialah perubatan, pergigian dan veterinar.

Bangladesh adalah antara negara yang menawarkan pengajian berkualiti tinggi setaraf dengan negara-negara maju. Malah, ianya juga antara negara yang menawarkan pengajian dalam bidang perubatan yang berkualiti. Antara universiti yang ditawarkan di Bangladesh ialah:

  • Dhaka Medical College
  • Dhaka Dental College
  • Mymensingh Medical College
  • Chittagong Medical College
  • M.A.G Osmani College
  • Bangladesh Agricultural University

Kemasukan adalah pada Januari 2021, anda boleh membuat pendaftaran pada bila-bila masa sahaja dengan Daulah Educonsult. Sekiranya anda memerlukan khidmat nasihat, anda boleh dapatkannya dengan konsultan Daulah Educonsult secara percuma. Pertanyaan lanjut, sila hubungi talian hotline 0392851322 untuk info pantas atau boleh ke talian

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here