Anda ingin menempah makanan secara kelainan? Jom Deenamik ajarkan anda cara berbeza itu !

Menerusi aplikasi SAFER Food, anda boleh menempah pelbagai jenis makanan yang anda inginkan mengikut citarasa anda. Aplikasi ini boleh dimuat turun di telefon pintar anda dan gunakannya secara mudah dan senang. Anda boleh daftar sebagai pengguna di

http://tinyurl.com/y8kzvbeq

Membuat pesanan seperti biasa

Penempahan makanan boleh dilakukan seperti biasa iaitu muat turun aplikasi di telefon pintar anda dan tempah seperti biasa. SAFER Delivery Partner akan menghantar pesanan anda.

Membuat pesanan secara langsung 

Menempah di restoran kegemaran ialah anda perlu membuat tempahan menu apa yang anda inginkan dengan restoran tersebut dan maklumkan pada restoran itu bahawa SAFER Delivery Partner akan mengambil pesanan anda tadi.

BACA JUGA :   Jana Pendapatan Lebih Banyak Sebagai Safer Delivery Partner & Driver

Membuat pesanan terus dengan SAFER Delivery

Menerusi kaedah ini, anda boleh menempah terus melalui Delivery Partner iaitu di aplikasi SAFER Delivery. Anda berurusan terus dengan SAFER Delivery Partner dan tidak berurusan dengan restoran.

Di aplikasi tersebut, anda perlu mendaftar terlebih dahulu dan pilih SAFER Delivery, kemudian pilih Food Parcel untuk membuat tempahan. SAFER Delivery Partner akan ke restoran tersebut untuk membuat tempahan dan mengambil pesanan terus hantar kepada anda.

Usah bazirkan masa anda untuk beratur, melalui jalan yang sesak, restoran yang perlu membuat tempahan dan sebagainya. Serahkan saja pada SAFER Delivery Partner !

 

Sebarang pertanyaan, sila hubungi talian Khidmat Pelanggan : 01120586389

BACA JUGA :   Nikmati Pendapatan Pasif Secara Berterusan Bersama Safer

Atau layari websites & media sosial

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here