Safer ialah syarikat e-hailing yang mempunyai aplikasi sendiri di dalam Google Play Store dan Apple Store. Safer telah menyediakan perkhidmatan yang banyak dalam satu aplikasi sahaja iaitu Safer Ride, Safer Food, Safer Delivery dan Safer Swift. User boleh berdaftar di Google Play Store atau Apple Store atau untuk lebih mudah tekan sahaja link di bawah.
USER : http://tinyurl.com/yae44s6u
Selepas berdaftar di Safer, user atau provider boleh menjana pendapatan secara aktif dan pasif. Pendapatan secara aktif dijana oleh provider iaitu Safer Delivery Partner dan Safer Driver yang berdaftar di Safer. Pendapatan secara aktif boleh dijana apabila terdapat pelanggan atau pengguna menggunakan salah satu perkhidmatan yang terdapat di dalam Safer.
Setiap perkhidmatan adalah berbeza dimana Safer Ride ialah perkhidmatan membawa penumpang menggunakan kereta, Safer Delivery ialah perkhidmatan menghantar barangan atau bungkusan ke user, Safer Food ialah perkhidmatan menempah makanan secara dalam talian dan Safer Swift ialah perkhidmatan membawa penumpang menggunakan motorsikal.
Pendapatan secara pasif ialah pendapatan yang dijana dengan hanya menggunakan referral code sahaja. User atau provider yang berdaftar di Safer akan menjana pendapatan pasif sebanyak 1% daripada cas perkhidmatan Safer yang terdapat di aplikasi Safer.

Bagaimana untuk menjana pendapatan pasif? Daftar sahaja di dalam aplikasi Safer samaada sebagai user atau provider. Selepas melakukan pendaftaran, anda akan menerima satu referral code dari Safer dan kod tersebut boleh dikongsikan kepada rakan-rakan atau ahli keluarga untuk menggunakan kod tersebut.
Setelah mereka menggunakan kod tersebut untuk berdaftar dan menggunakannya pada salah satu perkhidmatan, anda akan jana 1% daripada cas perkhidmatan di Safer. Mudah sahaja kan? User dan provider pun boleh jana pendapatan secara pasif.

Untuk mendapat maklumat lanjut, sila layari laman web di bawah dan hubungi nombor yang tertera untuk sebarang bantuan.
• WEBSITE : https://www.safer.my/
• FACEBOOK : https://www.facebook.com/saferasia/
• INSTAGRAM : https://www.instagram.com/safer.my/
• TWITTER : https://twitter.com/SAFERofficial
• YOUTUBE : https://bit.ly/safergroup
Khidmat Pelanggan : 01120586389

 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here