Safer ialah syarikat e-hailing yang mempunyai persaingan sengit dengan syarikat e-hailing lain yang terdapat di Malaysia. Perkhidmatan yang ditawarkan oleh Safer ialah Safer Ride, Safer Delivery, Safer Food and Safer Swift yang mana semua ini boleh didapati dalam satu aplikasi sahaja.
Namun Safer juga membuka ruang membina kerjaya bersama Safer. Caranya berdaftar sahaja sebagai Safer Delivery Partner atau Safer Driver di dalam aplikasi Safer. Muat turun aplikasi Safer  Driver di Google Play Store atau Apple Store kemudian lakukan pendaftaran dalam aplikasi tersebut. Jika rasa pening-pening, tekan sahaja link di bawah untuk melakukan pendaftaran.
Safer Driver Apple Store : https://apple.co/2ZvyNeX
Safer Driver Google Play Store : https://bit.ly/2yp8ADH
Selepas memuat naik aplikasi Safer Driver, jangan lupa untuk melakukan pendaftaran dengan memasukkan beberapa dokumen, gambar ke dalam aplikasi tersebut. Agak keliru? Tonton video yang telah disediakan di bawah.

Selepas mendaftar sebagai Safer Driver atau Safer Delivery Partner, anda akan dapat job apabila pengguna mula menggunakan salah satu perkhidmatan di dalam aplikasi Safer. Sebelum mendapat job, driver perlu menunggu akaun sebagai Safer Driver atau Safer Delivery Partner daripada pihak Safer diaktifkan. Video di bawah ada menerangkan bagaimana untuk mendapatkan job di Safer.

Perkhidmatan yang ditawarkan oleh Safer ialah Safer Ride, Safer Delivery, Safer Food dan Safer Swift.
Safer Ride ialah perkhidmatan membawa penumpang menggunakan kereta manakala Safer Swift ialah perkhidmatan membawa penumpang menggunakan motorsikal. Safer Delivery ialah perkhidmatan menghantar bungkusan menggunakan motorsikal atau kereta dan Safer Food ialah perkhidmatan menghantar makanan yang ditempah oleh user Safer.
Untuk mendapatkan sebarang maklumat lanjut, sila layari laman web dan hubungi nombor yang tertera di bawah.
• Website : https://www.safer.my/
• Facebook : https://www.facebook.com/saferasia/
• Instagram : https://www.instagram.com/safer.my/
• Twitter : https://twitter.com/SAFERofficial
• Youtube : https://bit.ly/safergroup
Khidmat Pelanggan : 01120586389

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here