Daulah Educonsult adalah salah satu anak syarikat Daulah Holding yang telah ditubuhkan oleh Tuan Syed Fuad Syed Othman pada tahun 2012. Daulah Educonsult menawarkan khidmat konsultan bagi pelajar yang berhasrat untuk sambung belajar ke luar negara. Antara bidang yang ditawarkan seperti perubatan, pergigian, farmasi, veterinar, gerontology, pengurusan perniagaan antarabangsa, kejuruteraan, kejuruteraan pesawat, pengajian Islam, Bahasa Arab, teknologi maklumat dan kursus bahasa.

Negara-negara yang menjadi pilihan para pelajar untuk sambung belajar ialah Indonesia, Poland, Mesir, Bangladesh, dan Russia. Daulah Educonsult juga menawarkan Madrasah Daulah bagi pelajar yang ingin sambung belajar ke Universiti Al-Azhar tanpa memerlukan sijil SPM, STAM, STPM, O-level dan A-level. Madrasah Daulah menawarkan pelajaran kepada mereka yang berusia dari 12 tahun sehingga 30 tahun.

BACA JUGA :   Tiada SPM & STAM Boleh ke Universiti? Ini caranya !
Senarai universiti berserta bidang yang ditawarkan di Daulah Educonsultan

Daulah Educonsult telah mendapat sijil pengesahan daripada Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM) jadi mereka tidak perlu timbul rasa keraguan untuk berkhidmat dengan Daulah Educonsult. Syarikat ini telah berjaya membawa pelajar-pelajar sambung ke luar negara seperti Mesir, Poland, Russia, Bangladesh dan Indonesia serta terdapat testimoni-testimoni yang telah diberikan oleh mereka.

Syarikat Daulah Holding menawarkan perkhidmatan konsultan bagi pelajar-pelajar lepasan SPM, STPM, Matrikulasi, Asasi A-Level, O-Level dan setaraf dengannya bagi pelajar yang berhasrat untuk melanjutkan pelajaran ke luar negara. Yuran perkhidmatan yang ditawarkan kepada pelajar-pelajar adalah murah dan kami akan membantu mereka sehabis baik dengan menawarkan universiti-universiti terbaik untuk mereka.

Hubungi talian hotline 0392851322 untuk info pantas atau boleh ke talian
Customer service 1 :0189624322
Customer service 2 :0182429322
Konsultan Utama : 0132090322 (Tuan Syed)

BACA JUGA :   Makanan yang wajib ada cuba jika di Mesir !

 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here