Indonesia adalah sebuah negara yang berdekatan dengan negara kita dan jarak perjalanan juga lebih dekat. Disebabkan itu, Daulah Educonsult membuka peluang kepada pelajar-pelajar lepasan SPM, STAM, A-level, O-Level dan setaraf dengannya untuk sambung belajar ke negara tersebut.

Pelbagai bidang ditawarkan kepada pelajar untuk sambung belajar ke Indonesia dengan menyediakan universiti terbaik kepada mereka. Bidang apa je yang ditawarkan? Terdapat bidang perubatan, farmasi, pergigian, veterinar dan pengajian Islam di Aceh dan Riau. Jangan risau, Daulah Educonsult telah mendapat kepercayaan daripada pelajar-pelajar lepas yang telah mendapatkan khidmat Daulah Educonsult.

Syarikat Daulah Holding menawarkan perkhidmatan kossultan bagi pelajar-pelajar lepasan SPM, STPM, Matrikulasi, Asasi A-Level, O-Level dan setaraf dengannya bagi pelajar yang berhasrat untuk melanjutkan pelajaran ke luar negara. Yuran perkhidmatan yang ditawarkan kepada pelajar-pelajar adalah murah dan kami akan membantu mereka sehabis baik dengan menawarkan universiti-universiti terbaik untuk mereka.

BACA JUGA :   PERPUSTAKAAN YANG BOLEH DIKUNJUNGI DI RUSIA

Hubungi talian hotline : 0392851322

Untuk talian yang lebih pantas, sila hubungi nombor tertera di bawah.
Customer service 1 :0189624322
Customer service 2 :0182429322
Konsultan Utama : 0132090322 (Tuan Syed)

 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here