Anda terkesan dengan ekonomi tahun 2020 ini? Ramai yang merasakan hal sebegini. Deenamik ada satu kaedah penyelesaian untuk membantu anda jana pendapatan sampingan. Teruskan membaca kerana entri kali ini sangat membantu anda.

AYUH KENALI SAFER!

Safer adalah sebuah syarikat e-hailing yang menawarkan perkhidmatan penghantaran barangan, makanan dan juga barangan. Safer sedang buka peluang pekerjaan kepada driver di luar sana yang inginkan pendapatan lebih. Terpulang kepada anda sama ada untuk bekerja secara full time atau part time.

Anda perlu mendaftar dahulu sebagai driver Safer untuk membolehkan anda menjana pendapatan secara lebih di Safer. Klik link di bawah untuk lakukan pendaftaran.

http://tinyurl.com/ycetm3vh

Di Safer, pendapatan aktif dan pendapatan pasif ditawarkan secara serentak dan kedua-duanya boleh dijana oleh driver yang telah mendaftar sebagai Driver Safer. Pendapatan aktif adalah anda bekerja secara aktif dan anda akan dibayar mengikut pekerjaan yang anda lakukan.

BACA JUGA :   Nikmati Perkhidmatan Safer Sambil Menjana Pendapatan.

Berbeza dengan pendapatan pasif. Pendapatan pasif dijana tanpa memerlukan anda bekerja secara aktif. Mudah sahaja jana pendapatan pasif bersama Safer. Anda hanya perlu berkongsi referral code anda kepada rakan dan ahli keluarga dan pastikan mereka mendaftar dengan menggunakan referral code anda.

Referral code diperoleh selepas anda mendaftar sebagai Driver Safer. Semakin ramai yang mendaftar dngan menggunakan referral code anda, semakin banyaklah pendapatan pasif yang anda bakal jana dan perolehi.

Anda hanya perlu share dan ceritakan kelebihan yang anda perolehi ketika mendaftar sebagai driver Safer. Paling penting, pendaftaran sebagai Driver Safer adalah PERCUMA!. Jadi antara yang pertama mendaftar dengan sebagai Driver Safer

BACA JUGA :   Kemasukan SEGERA Pemandu E-Hailing Di Safer

Selepas mendaftar, anda perlu melengkapkan dokumen yang diperlukan untuk proses pengaktifan akaun anda. Jika anda menghadapi masalah dalam melengkapkan profil anda atau sebagainya, anda boleh berhubung di Live Chat Safer dan Cik Mawar akan respons secepat mungkin.

Anda hanya perlu pergi ke www.safer.my dan cari butang Live Chat Safer.

Khidmat Pelanggan : 01120586389

 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here