Perkhidmatan penghantaran barang adalah salah satu cara terbaik untuk mengelakkan daripada bersentuhan secara telus antara satu sama lain bagi mengelakkan sebaran virus Covid-19. Pengguna hanya duduk sahaja di rumah pasti barang akan sampai dengan selamat. Tidak perlu beratur panjang ke tempat ramai orang, biar Safer Delivery yang uruskan semua! Safer Delivery adalah salah satu perkhidmatan yang terdapat di Safer.

Safer Delivery mempu menghantar barang kepada pelanggan seperti baju, buku, bunga, makanan, bahan-bahan basah, bahan tajam dan sebagainya tetapi segala bungkusan hendaklah dibungkus dengan kemas bagi mengelakkan sebarang kerosakan pada barang.

Safer Delivery telah menyediakan khidmat penghantaran barang dari peniaga kepada pelanggan dengan menggunakan kereta atau motor. Barangan yang banyak mestilah kena guna kereta lagi mudah dan dapat elakkan sebarang kerosakan, betul tak. Kalau barang sedikit boleh guna motorsikal sahaja.

BACA JUGA :   Penghantaran Barangan Kini Lebih Pantas Dan Selamat Melalui Perkhidmatan Safer Delivery!

 

Safer Delivery mempunyai dua jenis iaitu Single Delivery dan Multi Delivery. Kedua-dua jenis mempunyai cara yang berbeza. Single Delivery menghantar barang dengan hanya ke satu lokasi sahaja manakala Multi Delivery menghantar barangan ke banyak lokasi dengan menggunakan kereta atau motor.

Dimana nak dapatkan khidmat Safer Delivery? Boleh dapatkan Safer Delivery di dalam Safer dengan memuat naik dari Google Play Store atau Apple Store. Untuk lebih mudah tekan link di bawah.

Google Play Store : https://bit.ly/saferandroid
Apple Store : https://bit.ly/saferiphone

Selepas dah memuat naik Safer, daftar di dalam Safer sebagai User Safer atau klik sahaja link di bawah.

USER : http://tinyurl.com/y7p2xzjp

Untuk maklumat lanjut, sila tekan website di bawah.

BACA JUGA :   Gunakan Perkhidmatan Safer Delivery Untuk Penghantaran Pantas Dan Mudah!

• WEBSITE : https://www.safer.my/
• FACEBOOK : https://www.facebook.com/saferasia/
• INSTAGRAM : https://www.instagram.com/safer.my/
• TWITTER : https://twitter.com/SAFERofficial
• YOUTUBE : https://bit.ly/safergroup

Khidmat Pelanggan : 01120586389

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here