Safer adalah sebuah syarikat e-hailing yang menawarkan pendapatan pasif kepada USER mereka. Pendapatan pasif ini dijana tanpa memerlukan kerja yang aktif. Tambahan, sangat mudah untuk menjana pendapatan pasif bersama Safer. Safer menawarkan perkhidmatan e-hailing seperti penghantaran penumpang, penghantaran makanan dan juga penghantaran barangan.

Langkah pertama adalah anda perlu daftar terlebih dahulu sebagai USER SAFER. Pendaftaran adalah percuma. Anda hanya perlu klik link di bawah sahaja :

http://tinyurl.com/y7p2xzjp

Untuk jana pendapatan pasif, anda memerlukan referral code. Referral code ini boleh diperoleh setelah anda mendaftar sebagai USER SAFER. Melalui referral code ini, anda akan dapat menjana pendapatan pasif secara berterusan sepanjang hayat bersama Safer. Caranya mudah sahaja. Ikuti langkah berikut :

  1. Kongsi dan ceritakan pengalaman dan kelebihan yang anda perolehi sebagai USER SAFER kepada rakan dan ahli keluarga terdekat.
  2. Pastikan mereka mendaftar dengan menggunakan referral code anda.
BACA JUGA :   Dapatkan Tempahan Makanan di SAFER Dengan Potongan Harga Sebanyak RM3

Video mengenai cara-cara berkongsi referral code anda :

Anda akan menerima sebanyak 1% dari jumlah resit setiap kali USER SAFER yang mendaftar di bawah anda melakukan pembelian dan menggunakan perkhidmatan Safer.

Semakin ramai yang mendaftar dengan menggunakan referral code anda, semakin banyaklah pendapatan pasif yang anda akan jana.

Ikuti platform media sosial Safer untuk ikuti

 

 

 

 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here