Ingin ke destinasi pilihan anda namun risau bakal berdepan dengan kesesakan lalu lintas? Pilih Safer Ride sebagai kenderaan untuk ke destinasi pilihan anda. Anda hanya perlu berehat sepanjang perjalanan, biar pemandu Safer yang memandu untuk anda. Bagi anda yang masih belum tahu apakah itu Safer Ride, Safer Ride adalah perkhidmatan e-hailing yang menghantar penumpang dari satu lokasi ke lokosi yang lain.

Selain Safer Ride, Safer juga menawarkan perkhidmatan penghantaran makanan (Safer Food) dan juga barangan (Safer Delivery).

Safer Food

Safer Delivery

Untuk menggunakan perkhidmatan ini, anda perlu mendaftar dahulu sebagai User Safer. Pendaftaran adalah percuma. Klik link di bawah dan tonton video mengenai cara-cara untuk mendaftar sebagai User Safer :

?http://tinyurl.com/y8kzvbeq

Di Safer Ride, anda boleh memilih jenis kenderaan yang ingin anda naiki. Anda boleh memilih sama ada ingin menaiki kenderaan yang mempunyai CC (cubic centimeter) yang lebih kecil atau besar. Ianya bergantung kepada keselesaan anda.

BACA JUGA :   Nikmati Caj Penolakan Yang Rendah Dengan Mendaftar Sebagai Safer Food Merchant

Berikut adalah jenis-jenis kelas kenderaan yang terdapat di Safer Ride:

Terdapat juga Safer Swift. Safer Swift adalah perkhidmatan penghantaran penumpang ke satu destinasi ke destinasi yang lain dengan menggunakan kenderaan motorsikal. Penghantaran dengan Safer Swift adalah lebih cepat dan menjimatkan masa. Kos perjalanan juga jauh lebih murah.

Mudah sahaja sebenarnya untuk membuat pesanan di Safer Ride. Jika anda tiada masa dan menghadapi kekangan waktu untuk memakir kenderaan anda, Safer Ride sentiasa bersedia untuk anda.

Safe Ride sentiasa ada tidak kira waktu dan cuaca. Pesanan secara online lebih mudah dan anda juga boleh membuat bayaran dengan tiga cara iaitu dengan online banking, pembayaran menerusi Wallet Safer atau bayaran secara tunai. Pilih ikut kesesuaian dan keselesaan anda.

BACA JUGA :   Guna Aplikasi Safer Untuk Tempah Perkhidmatan Sambil Jana Pendapatan Pasif!

Deenamik nasihatkan, gunalah online banking atau pembayaran melalui wallet Safer kerana ianya lebih selamat dan mengurangkan sentuhan antara pemandu dan penumpang.

Semasa hendak membuat pesanan Safer Ride, jangan lupa untuk redeem RM5 OFF dan anda akan menikmati potongan sebanyak RM5 ketika menggunakan Safer Ride.

Ikuti platform media sosial Safer untuk ketahui lebih banyak promosi dan info terkini dari Safer.

Khidmat Pelanggan : 01120586389

 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here