Daulah Educonsultย membuka tawaran sambung belajar ke luar negara dengan pelbagai bidang yang ditawarkan kepada pelajar. Negara-negara yang ditawarkan oleh Daulah Educonsult ialah Rusia, Poland, Mesir, Bangladesh dan Indonesia serta berbagai bidang yang akan ditawarkan antaranya ialah kejuruteraan, kejuruteraan pesawat, veterinar, perubatan, pergigian, farmasi, pengajian Islam, bahasa Arab dan lain-lain bidang.
Sambung belajar ke negara Rusia adalah sangat menarik kerana pelajar akan nikmati suasana yang sangat berbeza dari Malaysia. Pelajar akan nikmati empat musim di Rusia iaitu musim panas, musim sejuk, musim bunga dan musim luruh. Pengalaman ini akan memberi kenangan bermakna kepada pelajar yang menyambung pelajaran ke Rusia.
Universiti yang ditawarkan oleh Daulah Educonsult ialah Kursk State Medical University yang mana universiti ini ialah universiti pertama yang menggunakan bahasa Inggeris sebagai platfrom penting dalam bidang perubatan. Universiti ini juga merupakan 10 universiti perubatan terbaik di Rusia.
Selain KSMU, terdapat juga universiti lain yangย  ditawarkan di Rusia iaitu Russia National Research Medical University, Saint Petersbugย  University, Privolzhsky Research Medical University, Volvograd State Medical University, I.M. Sechenov First Moscow State Medical University dan Moscow Aviation Institute.
Kebanyakkan universiti tersebut menawarkan bidang perubatan, farmasi, pergigian dan juga kejuruteraan pesawat. Tempoh pengajian di setiap universiti adalah berbeza mengikut universiti masing-masing. Syarat bagi memasuki universiti di Rusia ialah mendapat semua B dalam subjek Sains untuk SPM, CGPA 3.0 bagi STPM dan semua A dalam subjek Sains bagi A-level.
Bagi mendapatkan maklumat lanjut, sila hubungi nombor yang tertera di bawah.
Hubungi talian : hotline 0392851322
Customer service 1 :0189624322
Customer service 2 :0182429322
Konsultan Utama : 0132090322 (Tuan Syed)

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here