Adakah tahun 2020 tahun yang sukar buat anda? Menurut Bank Pembangunan Asia, ekonomi Malaysia dijangka susut sehingga 4.0 peratus dan dijangka kembali pulih pada tahun 2021. Oleh itu, rakyat Malaysia dinasihatkan untuk mencari inisiatif lain agar mampu hidup dalam keadaan yang lebih selesa sepanjang tahun 2020.

Kini, dengan kemajuan dan kecanggihan teknologi yang ada, negara Malaysia sudah berpindah ke arah gig ekonomi. E-hailing adalah antara perkhidmatan yang terdapat di dalam gig ekonomi. Perkhidmatan e-hailing ini boleh diakses dengan mudah di dalam satu aplikasi sahaja. Umum mengetahui, e-hailing adalah perkhidmatan penghantaran . Safer adalah salah satu syarikat yang menawarkan perkhidmatan e-hailing yang terbaik di Malaysia.

Safer menawarkan perkhidmatan penghantaran penumpang, makanan dan juga barangan. Kesemua aplikasi ini boleh diakses hanya dalam satu aplikasi sahaja. Safer bukan sahaja menawarkan perkhidmatan kepada rakyat Malaysia. Malah turut membuka peluang pekerjaan kepada driver dan delivery partner (rider). Di Safer, driver dan rider diberi peluang untuk menjana dua jenis pendapatan iaitu pendapatan aktif dan pendapatan pasif secara serentak.

BACA JUGA :   Guna SAFERSYOK3 Untuk Lebih Penjimatan di Safer Delivery

Driver dan rider yang berminat menyertai Safer perlu melakukan pendaftaran dahulu. Klik link di bawah :

http://tinyurl.com/ycetm3vh

Jika anda menghadapi kesukaran ketika melengkapkan maklumat yang diperlukan, anda boleh berkomunikasi secara langsung bersama Cik Mawar di Live Chat Safer. Berikut cara untuk berkomunikasi di Live Chat Safer :

Selepas melakukan pendaftaran, anda akan menerima satu referral code. Referral code itu adalah platform terbaik untuk menjana pendapatan pasif. Pendapatan pasif ini tidak memerlukan anda untuk bekerja secara aktif. Anda hanya perlu kongsikan referral code anda dan pastikan rakan dan ahli keluarga anda mendaftar sebagai USER atau Driver atau Rider.

Anda akan menerima sehingga 1% dari jumlah resit jika User yang mendaftar dengan menggunakan referral code anda membeli atau menggunakan perkhidmatan di Safer. Anda juga akan menerima 1% juga jika driver atau rider yang mendaftar dengan anda dapat ‘job’ . Mudah bukan? Anda hanya perlu berkongsi dan menceritakan kelebihan yang diperolehi jika menyertai Safer.

BACA JUGA :   Promosi Pasca PKP Khas Buat Driver Safer

Julai, 2020

 

Facebook: @saferasia
Twitter: @SAFERofficial
Youtube: https://bit.ly/safergroup
Instagram: @safer.my
Email : support@safer.my

 

 

 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here