Daulah Educonsult membantu pelajar yang masih runsing atau pening untuk pilih universiti untuk sambung belajar. Ramai pelajar memilih untuk sambung belajar ke luar negara untuk rasai pengalaman baru belajar di negara orang dan rasai musim yang tiada di negara kita. Daulah Educonsult menawarkan bidang dan universiti terbaik seperti di Mesir.
Mesir adalah negara yang berhampiran dengan Tanah Arab dan bukan semua kawasan Mesir berupa padang pasir. Mesir merupakan salah satu negara yang popular untuk sambung belajar dalam bidang pengajian Islam. Tetapi di Daulah Educonsult, selain biang pengajian Islam, terdapat juga bidang perubatan, pergigian, bahasa Arab, farmasi dan lain-lain.

Keistimewaan mendapatkan khidmat konsultan bersama Daulah Educonsult adalah syarikat ini juga menawarkan kepada mereka yang ingin belajar ke Universiti Al-Azhar, Mesir tanpa sebarang sijil. Namun untuk sambung belajar di universiti tersebut, pelajar hendaklah daftarkan diri di Madrasah Daulah dan terbuka kepada mereka yang berumur 12 hingga 30 tahun.
Pelajar akan menduduki satu ujian di Madrasah Daulah untuk memasuki ke Maahad Buuth. Tetapi jika pelajar mendapat keputusan yang kurang memuaskan, pelajar akan diletakkan di Dirosoh Khossoh untuk pembelajaran secara berperingkat. Pelajar yang melepasi ujian akan terus diserap masuk untuk sambung belajar ke Universiti Al-Azhar, Mesir.
Untuk mendapatkan maklumat lanjut, sila hubungi nombor yang tertera di bawah.
Hubungi talian hotline 0392851322 
Customer service 1 :0189624322 
Customer service 2 :0182429322 
Konsultan Utama : 0132090322 (Tuan Syed)

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here