Safer bukan sahaja menawarkan perkhidmatan e-hailing terbaik kepada rakyat Malaysia, malah turut buka peluang pekerjaan seperti driver dan delivery partner. Safer buka peluang pekerjaan hampir 100,000 kekosongan! Tambahan, Safer juga sedang mencari calon yang Captain Driver bagi setiap negeri di Malaysia. Adakah anda orangnya yang Safer mahukan? Teruskan membaca untuk ketahui syarat kelayakan yang diperlukan.

Perkhidmatan Di Safer :

 

?Safer Ride

?Safer Food

?Safer Delivery

?️Safer Swift

 

Safer menawarkan perkhidmatan e-hailing yang sering digunakan oleh rakyat Malaysia. Antaranya ialah penghantaran penumpang iaitu Safer Ride (kereta) dan Safer Swift ( motorsikal). Terdapat juga penghantaran makanan (Safer Food) dan penghantaran barangan (Safer delivery).

Peluang pekerjaan yang ditawarkan oleh Safer adalah Delivery Partner (Rider) dan Driver. Kini Safer sedang mencari calon yang sesuai untuk Captain Driver. Captain Driver berfungsi sebagai wakil kepada driver-driver di negeri-negeri yang mempunyai komuniti Safer. Berikut adalah syarat kelayakan untuk bergelar sebagai seorang Captain Driver Safer :

BACA JUGA :   Pesan Makanan Melalui Safer Food Dan Safer Delivery

??Mempunyai sifat kepimpinan
??Boleh multitask
??Kemahiran komunikasi yang baik
??Berkebolehan menyelesaikan masalah

Kelebihan Sebagai Captai Driver Safer :

ELAUN disediakan
Berpeluang memperolehi PENDAPATAN PASIF secara berterusan
Masa bekerja yang FLEKSIBEL
LATIHAN disediakan

Untuk menjadi seorang Captain Driver, Driver atau Delivery Partner, anda perlu mendaftar terlebih dahulu. Klik link di bawah :

http://tinyurl.com/ycetm3vh

Selepas mendaftar, anda akan memperoleh referral code. Referral code itu adalah platform terbaik untuk anda jana pendapatan pasif. Safer menawarkan dua jenis pendapatan yang boleh dijana secara serentak oleh Captain Driver, Driver dan Delivery Partner iaitu pendapatan aktif dan pendapatan pasif.

Pendapatan aktif boleh dijana jika anda bekerja secara aktif manakala pendapatan pasif pula anda akan peroleh namun tidak memerlukan anda bekerja terlalu aktif. Anda hanya perlu berkongsi referral anda kepada rakan atau ahli keluarga atau kepada sesiapa sahaja. Seterusnya, pastikan mereka mendaftar dengan menggunakan referral code anda.

BACA JUGA :   Pendaftaran Delivery Partner dengan SAFER Food

Anda akan menerima 1% setiap kali USER SAFER yang mendaftar dengan menggunakan refferal code anda membeli atau menggunakan perkhidmatan di Safer.

Anda juga akan menerima sebanyak 1% jika DRIVER atau DELIVERY PARTNER yang mendaftar dengan menggunakan referral code anda dapat ‘job’ bersama Safer.

Berikut adalah video mengenai cara untuk berkongsikan referral code anda :

Bagi anda yang inginkan pendapatan pasif juga boleh mendaftar sebagai USER SAFER. Klik link di bawah. Tambahan, anda boleh jana pendapatan pasif dengan hanya menggunakan semua perkhidmatan yang terdapat di Safer.

http://tinyurl.com/y8kzvbeq

Safer sedang lakukan promosi RM5 OFF kepada semua perkhidmatan di Safer. Daftar segera dan anda bakal nikmati ptongan sebayak RM5 OFF!

Jangan lupa ikuti platform media sosial Safer untuk ketahui lebih banyak promosi dan info terkini dari Safer.

Julai,2020

Khidmat Pelanggan : 01120586389

 

 

 

 

 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here