Safer Delivery merupakan perkhidmatan penghantaran barangan yang terdapat di dalam Safer. Safer Delivery dapat membantu peniagaย online untuk menghantar barangan pelanggan dengan mudah dan pantas.

Safer Delivery

Jenis barang yang macam mana untuk hantar barang? Tiada syarat untuk hantar barang jenis apa pun! Nak hantar document, envelope, food parcel, chilled parcel, kotak, suitcases dan bag, haiwan, barang mudah pecah, ubat-ubatan, barangan tajam dan basah semua boleh. Tapi peniaga kenalah membungkus bungkusan dengan cermat dan kemas bagi mengelakkan sebarang kerosakkan pada barang.

Penghantaran barang boleh dihantar dengan dua jenis iaitu Single Delivery dan Multiple Delivery.

Single Deliveryย perkhidmatan yang boleh menghantar barang ke satu lokasi sahaja. Penghantaran boleh menggunakan kereta atau pun motorsikal.

BACA JUGA :   Peluang Pekerjaan dengan SAFER Group untuk Anda !

Multiple Deliveryย pula perkhidmatan yang menghantar barangan ke banyak lokasi dengan satu penghantaran dengan menggunakan kereta atau motorsikal.

Penghantaran barang yang kurang dari 10 kg,ย rider boleh menggunakan motorsikal sahaja tetapi jika bungkusan lebih 10 kg dan kuantiti yang banyak, rider hendaklah menggunakan kereta bagi kedua-kedua jenis Safer Delivery.

Cara termudah untuk mendapatkan perkhidmatan ini adalah dengan memuat naik Safer di dalam aplikasi Google Play Store atau Apple Store dahulu atau tekan link di bawah.

Google Play Store : https://bit.ly/saferandroid
Apple Store : https://bit.ly/saferiphone

Selepas memuat naik Safer di dalam aplikasi tersebut, pengguna boleh mendaftar untukย  jadi Safer User menggunakan perkhidmatan Safer Delivery.

BACA JUGA :   Parking Kereta Sesuka Hati, Lihat Apa Yang Jadi Kepada Kereta Lelaki Ini

USER : http://tinyurl.com/y7p2xzjp

Peniaga yang menjual barang secara online akan terasa ringan beban mereka kerana semua kos termasuk kos penghantaran akan dibayar oleh pelanggan.

Untuk menggunakan perkhidmatan kami, anda boleh layari seperti di bawah.

WEBSITE : https://www.safer.my/
โ€ข FACEBOOK : https://www.facebook.com/saferasia/
โ€ข INSTAGRAM : https://www.instagram.com/safer.my/
โ€ข TWITTER : https://twitter.com/SAFERofficial
โ€ข YOUTUBE : https://bit.ly/safergroup

Khidmat Pelanggan : 01120586389

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here