Safer Delivery ialah salah satu perkidmatan yang terdapat dalam aplikasi Safer. Safer Delivery adalah khidmat penghantaran barang atau bungkusan dari provider kepada user yang membuat tempahan menerusi aplikasi Safer. Perkhidmatan ini boleh didpapati di dalam aplikasi Safer yang boleh dimuat turun di Google Play Store atau Apple Store. Lebih mudah tekan sahaja link di bawah.
Google Play Store : https://bit.ly/saferandroid
Apple Store : https://bit.ly/saferiphone
Untuk mendaftar sebagai User Safer, sila tekan link di bawah untuk lebih cepat berdaftar.
USER : http://tinyurl.com/yae44s6u
Dengan adanya Safer Delivery, tidak perlu susah untuk beratur panjang di luar. Waktu Perintah Kawalan Pergerakan Pemulihan (PKPP) yang sedang berajalan sekarang hendaklah mengelakkan diri dari berkontak rapat dengan orang dan berkumpul di tempat awam. Safer Delivery dapat menjamin user akan lebih selamat jika duduk dan tunggu sahaja barang atau bungkusan di rumah. Safer Delivery akan hantar sehingga ke depan pintu rumah anda.
Semuanya hanya terletak dihujung jari sahaja! Yang pasti, user akan dijamin selamat dengan perkhidmatan Safer Delivery.

Jika anda ingin menjana pendapatan pasif sebagai user, anda boleh menyebarkan referral code anda pada kawan-kawan terdekat atau ahli keluarga. Setelah berdaftar, user akan menerima satu referral code dari Safer dan sebarkan referral code tersebut kepada mereka.
Referral code akan menjadi punca pendapatan user Safer. Apabila rakan-rakan atau keluarga menggunakan perkhidmatan Safer dan menggunakan code tersebut, user Safer akan menerima 1% daripada hasil tersebut.
Bagi mendapatkan maklumat yang lebih lanjut serta ingin mendapatkan khimat pelanggan, sila layari laman web dan nombor yang tertera di bawah.
• WEBSITE : https://www.safer.my/
• FACEBOOK : https://www.facebook.com/saferasia/
• INSTAGRAM:https://www.instagram.com/safer.my/
• TWITTER : https://twitter.com/SAFERofficial
• YOUTUBE : https://bit.ly/safergroup
Khidmat Pelanggan : 01120586389

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here