Selain penghantaran makanan dan penumpang, Safer turut menyediakan perkhidmatan penghantaran barangan iaitu Safer Delivery. Safer Delivery adalah perkhidmatan pengeposan yang menghantar pelbagai barangan dengan menggunakan motorsikal dan kereta.

Bagi anda yang ingin menggunakan perkhidmatan ini, perlu mendaftar sebagai USER Safer terlebih dahulu. Hanya perlu klik link di bawah dan penuhkan maklumat yang dikehendaki. Jangan risau, pihak Safer tidak akan membocorkan maklumat peribadi anda kerana ianya adalah polisi syarikat.

http://tinyurl.com/y8kzvbeq

Safer Delivery mempunyai dua jenis penghantaran yang boleh dipilih oleh user Safer.

Single Delivery 

Single Delivery adalah perkhidmatan penghantaran dengan menggunakan motorsikal atau kereta dengan satu destinasi penghantaran.

Multi Delivery 

Multi Delivery adalah perkhidmatan penghantaran dengan menggunakan motorsikal atau kereta dengan lokasi dua ke atas. Penghantaran di Multi Delivery adalah hanya dengan menggunakan seorang rider sahaja.

BACA JUGA :   Masa Bekerja Adalah Fleksibel, Daftar Segera Sebagai Safer Delivery Partner & Driver.

Antara barangan yang boleh dihantar dengan menggunakan Safer Delivery adalah seperti bungkusan, dokumen, barangan elektronik, kosmetik, haiwan peliharaan dan juga makanan.

Anda sebenarnya boleh membuat pesanan makanan melalui Safer Delivery! Tonton video di bawah :

Jika anda inginkan pengeposan pantas, pilih Safer Delivery sebagai medium penghantaran. Jangan lupa untuk redeem promosi RM5 OFF ketika mahu membuat pesanan di Safer Delivery.

Jangan lupa ikuti platform media sosial Safer untuk ketahui lebih banyak promosi dan info terkini dari Safer.

Khidmat Pelanggan : 01120586389

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here