Safer buka peluang kepada restoran dan home kitchen untuk meluaskan lagi perniagaan mereka menerusi Safer Food Merchant. Melalui aplikasi Safer Food Merchant, peniaga berpeluang meluaskan lagi pasaran makanan secara atas talian. Berminat untuk meluaskan jaringan perniagaan anda, klik link di bawah untuk mendaftar.

https://www.safer.my/sign-up-restaurant

Pendaftaran adalah percuma. Anda juga tidak perlu risau untuk menghantar pesanan makanan anda kerana Safer menyediakan Safer Food Delivery yang akan menghantar pesanan makanan kepada pelanggan anda. Anda sebagai peniaga hanya perlu fokus menyiapkan pesanan makanan pelanggan anda.

Tonton video di bawah untuk ketahui bagaimana cara yang betul untuk mendaftar sebagai Safer Food Merchant.

atau

Terdapat banyak kelebihan yang bakal anda perolehi sekiranya anda menyertai Safer Food Merchant. Antaranya ialah seperti berikut :

BACA JUGA :   Hanya Sentuhan Hujung Jari, Anda Boleh Nikmati Kesemua Perkhidmatan Di Safer

? Caj penolakan yang rendah

? Pendaftaran percuma dan mudah

? Masa bekerja yang fleksibel

? Safer bantu promsosikan perniagaan anda

Selepas mendaftar, anda perlu mencantikkan profil kedai anda seperti logo kedai dan juga makanan. Hal ini secara tidak langsung dapat menarik minat pelanggan untuk membeli di kedai anda.

Anda tidak mempunyai restoran? Jangan risau. Safer juga beri peluang kepada home kitchen atau jualan dari rumah untuk sertai Safer. Jenis makanan juga mengikut kepada anda sebagai peniaga. Yang paling penting adalah halal.

Berminat untuk jana keuntungan besar bersama Safer? Daftar segera!

Jangan lepaskan peluang untuk ikuti platform media sosial Safer untuk ketahui pelbagai promosi dan juga info terkini dari Safer.

BACA JUGA :   Safer Mencari Safer Delivery Partner & Driver Sambil Jana Pendapatan Serentak

Khidmat Pelanggan : 01120586389

 

 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here