Safer menawarkan perkhidmatan e-hailing seperti penghantaran penumpang, makanan dan barangan di seluruh Malaysia. Perkhidmatan yang boleh diakses secara percuma di Google Play Store dan App Store ini menawarkan perkhidmatan penghantaran yang terbaik di Malaysia. Untuk menggunakan perkhidmatan ini, anda perlu daftar terlebih dahulu sebagai USER Safer. Hanya perlu klik link di bawah.

http://tinyurl.com/y7p2xzjp

Safer bukan sahaja menawarkan perkhidmatan tersebut kepada USER Safer sahaja. Malah Safer turut buka peluang pekerjaan kepada driver dan delivery partner di seluruh Malaysia. Rebut peluang keemasan ini dan anda berpeluang untuk jana pendapatan aktif dan pendapatan pasif secara serentak.

Sebelumnya, kepada anda yang berminat, anda boleh lakukan pendaftaran dengan hanya klik link di bawah :

BACA JUGA :   Sebarkan Perniagaan Makanan Anda Di SAFER FOOD

http://tinyurl.com/ycetm3vh

Pendapatan aktif dijana oleh driver dan delivery partner ketika mereka bekerja dengan menggunakan tenaga. Namun untuk menjana dan memperoleh pendapatan pasif ini, tidak memerlukan anda untuk bekerja secara aktif. Anda hanya perlu kongsikan referral code kepada rakan dan ahli keluarga terdekat.

Selepas melakukan pendaftaran, anda akan memperoleh referral code. Referral code tersebut digunakan untuk menjana pendapatan pasif. Mudah sahaj untuk jana pendapatan pasif ini. Ikuti langkah berikut :

  1. Daftar sebegai user atau driver atau delivery partner Safer
  2. Kongsikan pengalaman dan kelebihan menjadi user atau driver atau delivery partner kepada ahli keluarga dan rakan terdekat anda
  3. Pastikan mereka mendaftar bersama Safer dengan menggunakan referral code anda
BACA JUGA :   Gunakan Perkhidmatan Yang Ditawarkan Safer Untuk Memudahkan Urusan Seharian Anda

Semakin banyak referral anda, semakin banyaklah pendapatan pasif yang anda boleh jana.

Anda akan menerima sebanyak 1% dari jumlah resit User yang mendaftar dengan menggunakan referral code anda setiap kali mereka membeli atau menggunakan perkhidmatan Safer.

Anda juga akan menerima sebanyak 1% dari jumlah resit driver atau delivery partner setiap kali mereka mendapat job dengan Safer.

Jangan lupa untuk ikuti platform media sosial Safer untuk ketahui pelbagai promosi dan info menarik yang ditawarkan oleh Safer.

Khidmat Pelanggan : 01120586389

 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here