Malaysia kini sudah semakin kedepan dengan kemajuan yang dikecapi dalam kecanggihan teknologi. Oleh itu, ramai peniaga dan juga restoran yang memilih untuk mempromosikan perniagaan mereka secara atas talian. Kini terdapat pelbagai platform untuk memprosikan dan memasarkan perniagaan secara atas talian . Antaranya seperti Grab Food , Food Panda dan sebagainya.

Safer Food Merchant menyediakan platform kepada restoran, peniaga dan juga home kitchen (jualan dari rumah) untuk mempromosikan dan memasarkan perniagaan makanan mereka secara atas talian. Pendaftaran adalah percuma bagi anda yang berminat untuk menyertai Safer Food Merchant. Peluang ini terbuka kepada restoran, peniaga dan home kitchen di seluruh Malaysia khususnya di Semenanjung Malaysia.

BACA JUGA :   Safer Food Merchant Perluas Legasi Makanan ke Serata Dunia

Klik link ini untuk mendaftar sebagai Safer Food Merchant : https://www.safer.my/sign-up-restaurant

Terdapat pelbagai kelebihan yang anda bakal perolehi sekiranya anda menyertai Safer Food Merchant. Antaranya ialah :

✔️Tiada caj pendaftaran dikenakan.

✔️Caj komisyen yang dikenakan kepada peniaga juga rendah.

✔️Masa operasi yang sangat fleksible

✔️Adanya Delivery Partner Safer memudahkan penghantaran

✔️Safer mempromosikan kedai

Dengan adanya Safer Delivery Partner akan memudahkan proses penghantaran makanan pelanggan anda. Anda hanya perlu fokus dalam menyediakan pesanan pelanggan anda. Deenamik boleh jamin, pesanan pelanggan anda akan sampai di depan pintu dengan selamat dan pantas.

Anda hanya perlu fiokus sahaja dalam mencantikkan profil kedai anda seperti logo dan menu. Ianya dapat menarik minat pelanggan untuk membeli di kedai anda. Soal promosi, Safer Food Merchant akan uruskan.

BACA JUGA :   Iklankan Produk Makanan Anda Melalui Platform SAFER Food Merchant

Berminat? Daftar segera sekarang!

Khidmat Pelanggan : 01120586389

 

 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here