Safer merupakan sebuah syarikat e-hailing yang kini ingin memperluaskan lagi pasaran mereka seiring dengan syarikat e-hailing yang lain.  Tambahan, Safer juga ada sediakan macam-macam perkhidmatan kepada pengguna dengan satu aplikasi sahaja.
Jadi berkenaan dengan tajuk yang diberi di atas, Safer ada buat satu promosi khas Sempena Hari Kemerdekaan kepada pengguna. Jadi apa promosi tu? Promosinya ialah Safer membuat potongan sebanyak RM5 bagi semua servis yang ada di dalam aplikasi Safer.
Semua ye bukan satu servis sahaja. Jadi di situ, pengguna akan dapat penjimatan mereka sebanyak RM5. Berminat nak tau apa yang ada? Muat turun aplikasi Safer di Google Play Store bagi pengguna Android atau Apps Store bagi pengguna Apple.
Selepas muat turun aplikasi Safer, jangan lupa untuk berdaftar ye. Kalau tak berdaftar macam mana nak dapat promosi khas Merdeka Safer tu, kan? Untuk berdaftar, tekan sahaja link yang di bawah untuk lebih mudah.
User : http://tinyurl.com/y5wxt4nj

Potongan sebanyak RM5 yang Safer promosikan terjadi apabila pengguna menggunakan kod safermerdeka5 pada salah satu servis yang ada di Safer. Jadi, sebelum melakukan tempahan di aplikasi Safer pada mana-mana servis di Safer, jangan lupa untuk gunakan kod safermerdeka5 ye!
Tambahan yang menariknya tentang Safer kepada pengguna ialah pengguna juga boleh jana pendapatan pasif dengan hanya duduk sahaja di rumah. Macam mana? Bila pengguna dah melakukan pendaftaran, pergi ke bahagian 3 garis bertindih di bahagian atas dan tatal ke bawah sehingga jumpa ‘Invite Friends’. Bila dah jumpa, tekan di situ dan di situ ada memaparkan referral code untuk dikongsikan kepada orang lain.
Apabila semakin ramai yang menggunakan referral code pada salah satu servis di Safer, semakin banyak pendapatan akan diperoleh oleh pengguna. Pendapatan tersebut dijaan sebanyak 1 peratus daripada bayaran yang perkhidmatan yang dikenakan kepada pengguna.
Bila dah cerita tentang keistimewaan Safer, mesti lah nak tau servis apa yang ditawarkan oleh Safer. Safer mempunyai empat jenis servis iaitu Safer Ride, Safer Delivery, Safer Swift dan Safer Food. Setiap servis itu mempunyai perkhidmatan yang berbeza.
Safer Ride ialah perkhidmatan menempah kenderaan untuk menuju ke destinasi yang dipilih. Akan tetapi, Safer Ride juga menawarkan empat jenis kenderaan kepada pengguna iaitu
SaferGo merupakan kereta yang dikeluarkan dari tahun 2011 hingga 2020 dan mempunyai lima tempat duduk di dalamnya. Contoh kereta yang boleh didapati ialah Perodua Axia, Perodua Myvi, Proton Saga dan lain-lain.
SaferGo Xtra ialah kereta MPV yang mempunyai enam tempat duduk di dalamnya. SaferGo sesuai untuk mereka yang mempunyai barangan yang banyak atau rakan-rakan yang ramai. Contoh kereta yang digunakan ialah Perodua Exora, Proton Alza, Toyota Avanza dan lain-lain.
Safer Gold pula ialah kereta yang mempunyai CC besar atau mewah contohnya seperti Hyundai Tucson dan lain-lain. Manakala Safer Indulge pula ialah kereta yang mempunyai enam tempat duduk dan saiznya yang besar seakan-akan minibus. Contoh kereta seperti Toyota Vellfire, Toyota Alphard dan lain-lain.
Selain Safer Ride, Safer Swift juga mempunyai servis yang sama dengan Safer Ride tetapi Safer Swift menggunakan motorsikal untuk membawa penumpang.
Safer Food ialah servis untuk menempah makanan yang ingin dimakan dalam satu aplikasi sahaja. Makanan itu akan dihantar kepada pengguna panas-panas dan fresh baru keluar dari kuali. Safer Delivery pula ialah perkhidmatan menempah atau menghantar bungkusan. Safer Delivery menawarkan dua jenis perkhidmatan iaitu Single Delivery dan Multi Delivery.
Single delivery ialah penghantaran barang dengan hanya boleh satu hala sahaja dalam satu-satu masa manakala Multi Delivery ialah penghantaran yang boleh ke banyak lokasi dalam satu-satu masa.
Jadi, banyakkan manfaat yang akan diperoleh di Safer. Apa tunggu lagi, muat turun aplikasi Safer sekarang untuk mendapatkan semuanya dalam satu aplikasi sahaja. Untuk mendapatkan maklumat yang lebih lanjut, sila layari laman web yang tertera di bawah.
Website : https://www.safer.my/
Facebook : https://www.facebook.com/saferasia/
Instagram : https://www.instagram.com/safer.my/
Twitter : https://twitter.com/SAFERofficial
Youtube : https://bit.ly/safergroup

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here