Safer membantu kepada mereka yang ingin menjana pendapatan dengan lebih aktif adalah berdaftar sebagai Abang Rider di Safer. Pendaftaran sebagai Abang Rider Safer adalah percuma dan hanya memerlukan motorsikal dan lesen dan beberapa maklumat penting sahaja.
Menarik untuk berdaftar sebagai Abang Rider? Mudah sahaja, muat turun aplikasi Safer Driver di dalam aplikasi Google Play Store atau Apple Store. Tetapi anda juga boleh tekan sahaja link di bawah untuk lebih mudah.
Safer driver Apple store : https://apple.co/2ZvyNeX
Safer driver Google Play Store: https://bit.ly/2yp8ADH
Jadi dokumen apa yang perlu dimasukkan ke dalam aplikasi Safer? Safer telah menyiapkan video khas untuk anda faham dengan lebih mudah.

Mudahkan? Selepas anda telah memasukkan beberapa dokumen dan mengaktifkan akaun sebagai rider, anda hendaklah bijak untuk menguruskan segala tempahan yang dilakukan oleh pengguna.
Video di bawah akan menerangkan cara bagaimana untuk menerima job daripada pengguna dan menolak tempahan jika tempahan yang diterima terlalu banyak dalam satu-satu masa.

Video di bawah menerangkan bagaimana untuk menolak tempahan.

Jadi anda sudah tau bagaimana untuk menguruskan segala tempahan kan? Selain itu, Safer mempunyai pelbagai perkhidmatan yang ditawarkan kepada pengguna.
Setiap perkhidmatan mempunyai cara yang berbeza. Safer Ride ialah perkhidmatan membawa penumpang dengan menggunakan kereta manakala Safer Swift pula membawa penumpang dengan menggunakan motorsikal.
Safer Delivery ialah perkhidmatan menghantar bungkusan samaada menggunakan kereta atau motorsikal dan Safer Food ialah perkhidmatan penghantaran makanan.
Selain user Safer, pengguna juga boleh menjana pendapatan secara pasif. Bagaimana? Selepas anda berdaftar sebagai Rider, anda menerima satu referral code daripada Safer.
Kod tersebut boleh dikongsikan kepada orang lain dan apabila mereka menggunakannya, anda akan peroleh pendapatan sebanyak 1 peratus daripada jumlah bayaran perkhidmatan di Safer. Semakin ramai yang gunakan kod tersebut, semakin banyak pendapatan anda akan jana.
Sangat mudah untuk jana pendapatan di Safer. Sekiranya ingin mendapatkan maklumat yang lebih lanjut, sila layari laman web di bawah.
• Website : https://www.safer.my/
• Facebook : https://www.facebook.com/saferasia/
• Instagram : https://www.instagram.com/safer.my/
• Twitter : https://twitter.com/SAFERofficial
• Youtube : https://bit.ly/safergroup
Khidmat Pelanggan : 01120586389

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here