Rusia ialah sebuah negara yang mempunyai suhu yang sangat sejuk. Hampir sepanjang tahun negara tersebut mengalami musim sejuk dengan kedudukan negara tersebut berdekatan dengan garisan Artik. Rusia juga merupakan benua yang terbesar di dunia selain benua Australia dan Afrika.
Daulah Educonsult menawarkan universiti terbaik yang terdapat di Rusia kepada pelajar-pelajar yang ingin sambung pengajian ke luar negara. Selain itu, bidang yang ditawarkan juga terdiri daripada perubatan, pra-perubatan, pengurusan perniagaan dan kejuruteraan pesawat.
Universiti terbaik yang ditawarkan oleh Daulah Educonsult ialah Kursk State Medical University yang mana universiti tersebut merupakan 10 universiti terbaik di Rusia serta mereka menggunakan bahasa Inggeris dalam bidang perubatan, pengajian dan farmasi yang merupakan universiti pertama menggunakan bahasa itu sebagai platform utama.

Selain itu, universiti lain juga boleh didapati di sana iaitu Russia National Research Medical University. Universiti merupakan universiti tertua, terkemuka di Rusia dan terkenal di seluruh dunia. Universiti ini menawarkan pelajar warga asing untuk memasuki kontrak dengan RSMU. untuk kursus pengajian perubatan. Diploma Sarjana Perubatan Universiti Negeri Rusia diiktiraf di seluruh dunia.
Selain itu, Saint Petersbug University Russia juga ditawarkan oleh Daulah Educonsult. Universiti merupakan universiti pertama yang ditubuhkan di Rusia pada tahun 1724. Universiti yang ditawarkan oleh Daulah Educonsult yang lain ialah Privolzhsky Research Medical University, Volvograd State Medical University, I.M. Sechecnov First Moscow State Medical University dan Moscow Aviation Institute.
Pelajar yang berminat boleh berdaftar di Daulah Educonsult dengan membawa sijil pelajaran untuk diletakkan dalam bidang yang bersesuaian. Jika ingin mendapatkan maklumat yang lebih lanjut, sila hubungi nombor yang tertera di bawah.
?   Hubungi talian hotline : 0392851322
?   Customer service 1 :0189624322
?   Customer service 2 :0182429322
?   Konsultan Utama : 0132090322 (Tuan Syed)

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here