Adakah anda pemilik lesen B dan D serta ada kenderaan kereta sendiri? Ingin jana pendapatan tambahan menerusi driver Safer? Safer kini tawarkan jawatan driver iaitu secara full time dan part time kepada driver di luar sana. Anda yang tiada pengalaman bekerja sebagai driver juga boleh sertai Safer.

Safer adalah sebuah syarikat e-hailing yang menyediakan perkhidmatan penghantaran penumpang, makanan dan barangan. Untuk driver, skop kerjaya adalah dalam penghantaran penumpang iaitu Safer Ride. Anda perlu daftar sebagai driver Safer di link yang disediakan di bawah . Selepas mendaftar, anda perlu muat turun aplikasi khas driver Safer iaitu : SAFER DRIVER.

http://tinyurl.com/ycetm3vh

SAFER driver APPSTORE : https://apple.co/2ZvyNeX

SAFER driver PLAYSTORE: https://bit.ly/2yp8ADH

Tontin video di bawah untuk cara pendaftaran Driver Safer yang betul :

BACA JUGA :   Ride With Safer : Perkhidmatan E-hailing Terbaik Di Malaysia

Safer buka peluang driver mereka untuk jana pendapatan aktif dan pasif dalam masa yang sama. Pendapatan aktif dijana sekiranya anda bekerja dengan aktif bersama Safer. Pendapatan pasif pula, anda jana menerusi referral code yang diperoleh ketika selesai melakukan pendaftaran. Pendapatan pasif yang dijana adalah sepanjang hayat secara berterusan.

Berikut adalah langkah-langkah untuk kongsikan referral code anda untuk jana pendapatan pasif :

Anda akan menerima sebanyak 1% dari jumlah resit driver yang mendaftar dengan menggunakan referral code anda setiap kali mereka dapat job bersama Safer. Semakin ramai yang mendaftar dengan menggunakan referral code anda, semakin banyaklah pendapatan pasif yang dapat anda jana.

BACA JUGA :   Safer Menawarkan Pelbagai Perkhidmatan Kepada Anda

Kongsikan referral code anda di paltform media sosial seperti Whatsapp, Facebook, Instagram, Youtube dan sebagainya dan ceritakan pengalaman dan kelebihan mendaftar sebagai driver di Safer.

Jika anda berhasil jana sebanyak RM5,000 menerusi pendapatan pasif, anda akan menerima sebanyak 2% untuk pendapatan pasif pada bulan hadapan. Mudah sahaja jana pendapatan. Kepada anda yang sudah mempunyai pekerjaan, mungkin anda boleh mencuba sebagai driver secara part time.

Ikuti platform media sosial Safer dan ketahui promosi dan agar anda tidak terlepas info terkini dari Safer.

Khidmat Pelanggan : 01120586389

 

 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here