Safer ialah sebuah aplikasi yang ditubuhkan seangkatan dengan syarikat e-hailing yang lain. Perkhidmatan yang ditawarkan oleh Safer ialah Safer Ride, Safer Delivery dan Safer Food yang mana setiap perkhidmatan etrsebut mempunyai perkhidmatan yang berlainan.
Selain itu, Safer juga menawarkan kepada mereka untuk menyertai kumpulan Safer dengan berdaftar sebagai Safer Delivery Partner dan Safer Driver yang mana pendaftaran tersebut adalah percuma. Muat turun sahaja aplikasi Safer Driver di Google Play Store atau Apple Store. Boleh juga tekan link di bawah untuk muat turun.
Safer Driver Apple Store : https://apple.co/2ZvyNeX
Safer Driver Google Play Store: https://bit.ly/2yp8ADH
Selepas muat turun, jangan lupa untuk berdaftar sebagai Safer Delivery Partner dan Safer Driver di dalam aplikasi tersebut. Terdapat beberapa dokumen yang perlu dimuat turun dan maklumat anda. Video di bawah akan menerangkan cara untuk melakukan pendaftaran.

Sekarang, anda sudah aktif sebagai Safer Delivery Partner dan Safer Driver. Hanya perlu tunggu tempahan daripada pengguna sahaja dan akan peroleh pendapatan secara aktif. Bagaimana pula untuk jana pendapatan secara pasif?
Selepas melakukan pendaftaran, anda menerima satu kod daripada Safer dan kod tersebut anda boleh kongsi ke rakan-rakan atau ahli keluarga anda. Apabila mereka menggunakan kod anda untuk berdaftar dan menggunakan kod tersebut pada salah satu perkhidmatan di Safer, anda akan peroleh 1 peratus daripada cas yang dikenakan dalam aplikasi tersebut.
Semakin banyak anda kongsi kod anda dan ramai yang menggunakannya, semakin banyak pendapatan anda akan peroleh tanpa sedar.
Di sini terdapat beberapa cara bagaimana untuk kongsikan kod anda kepada orang ramai. Video di bawah akan menerangkan caranya.

Mudahkan untuk jana pendapatan daripada Safer? Anda boleh berdaftar sekarang jika berminat dan sekirannya ingin mendapatkan maklumat lebih lanjut, sila layari laman web di bawah.
• Website : https://www.safer.my/
• Facebook : https://www.facebook.com/saferasia/
• Instagram : https://www.instagram.com/safer.my/
• Twitter : https://twitter.com/SAFERofficial
• Youtube : https://bit.ly/safergroup
Khidmat Pelanggan : 01120586389

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here