Safer buka kekosongan untuk abang-abang rider di luar sana untuk sertai Safer sebagai rider / delivery partner. Di Safer, skop pekerjaan untuk rider adalah menghantar barangan dan makanan. Safer juga beri peluang kepada rider untuk jana dua jenis pendapatan secara serentak iaitu pendapatan aktif dan pendapatan pasif.

Berikut adalah perkhidmatan yang ditawarkan di SAFER :

Daftar dahulu dengan hanya klik link di bawah agar anda lebih faham dengan penerangan yang bakal Deenamik kongsikan di bawah ini :

http://tinyurl.com/ycetm3vh

Selepas melakukan pendaftaran, anda perlu muat turun aplikasi Safer Driver bagi memudahkan anda menerima ping/job bersama Safer.

SAFER driver APPSTORE : https://apple.co/2ZvyNeX

SAFER driver PLAYSTORE: https://bit.ly/2yp8ADH

Tonton video di bawah untuk ketahui dengan lebih terperinci mengenai cara-cara melengkapkan maklumat di Safer Driver.

BACA JUGA :   Peluang Jana Pendapatan Aktif & Pasif Sebagai Rider Safer

Jika anda menghadapi kesukaran dalam melengkapkan maklumat yang diperlukan, anda boleh berkomunikasi secara langsung di Live Chat Safer. Cik Mawar akan respons secepat mungkin.

Pendapatan Aktif & Pendapatan Pasif

Pendapatan aktif di Safer di jana jika anda bekerja dengan aktif di Safer. Pendapatan pasif pula dijana menerusi referral code. Pendapatan pasif yang dijana di Safer adalah berterusan sepanjang hayat.

Referral code diperoleh selepas anda melakukan pendaftaran sebagai rider di SAFER. Langkah mudah untuk jana pendapatan pasif di Safer adalah dengan kongsi referral code anda kepada rakan dan ahli keluarga anda yang ingin menjadi rider juga.

Anda akan menerima sehingga 1% dari jumlah resit setiap kali rider yang mendaftar dengan menggunakan referral code anda dapat job bersama Safer. Oleh itu, semakin ramai yang mendaftar dengan mnggunakan referral code anda, semakin banyaklah pendapatan pasif yang anda dapat jana sepanjang masa.

BACA JUGA :   Daftar Sebagai Abang Rider Atau Driver Safer Untuk Kekal Bekerja Sepanjang PKP.

Sebarkan dan kongsikan referrral code anda untuk jana pendapatan pasif! Sebelumnya, jalan lupa untuk mendaftar ya!

Ikuti platform media sosial Safer untuk ketahui info dan promosi terkini dari Safer.

Khidmat Pelanggan : 01120586389

 

 

 

 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here