Safer ialah syarikat e-hailing yang telah menyediakan pelbagai perkhidmatan kepada pengguna. Malah, sempena Hari Kemerdekaan yang ke-63 negara kita, Safer telah mengeluarkan sesuatu yang istimewa kepada pengguna iaitu kod safermerdeka5 yang bernilai RM5. Kod ini boleh digunakan pada semua perkhidmatan yang terdapat di Safer.
Bagaimana nak dapatkan kupon ini? Berdaftar segera sebagai pengguna Safer di aplikasi Safer. Aplikasi ini boleh dimuat naik di Google Play Store bagi pengguna Android atau Apple Store bagi pengguna Apple. Laman web di bawah ini juga boleh digunakan untuk melakukan sesi pendaftaran.
User : http://tinyurl.com/y5wxt4nj
Bingung bagaimana pula nak berdaftar? Jangan risau, Safer telah menyediakan bagaimana untuk melakukan pendaftaran dengan mudah.

Safer Ride
Safer Ride ialah perkhidmatan menempah kereta untuk menuju ke destinasi yang dituju. Apa yang menarik ialah Safer Ride menyediakan empat jenis kereta yang boleh ditempah oleh pengguna iaitu :
  • SaferGo, kereta yang digunakan jenis ekonomi dan mempunyai lima temoat duduk di dalamnya. Contoh kereta seperti Perodua Myvi, Perodua Axia, Perodua Bezza dan lain-lain kereta.
  • Safer Gold, kereta yang mempunyai CC besar atau enjin besar seperti Hyundai Tucson, BMW, Audi dan lain-lain.
  • SaferGo Xtra, kereta yang digunakan dengan mempunyai lima tempat duduk atau MPV. Kereta jenis ini sesuai untuk mereka yang mempunyai ramai rakan atau ahli keluarga. Contoh  kereta seperti Perodua Alza, Proton Exora, Toyota Avanza dan lain-lain.
  • Safer Indulge, kereta yang bersaiz besar seperti minibus dan mempunyai enam tempat duduk. Kereta ini sesuai untuk mereka yang ingin menuju ke pusat lapangan terbang. Contoh kereta seperti Toyota Alphard, Toyota Vellfire dan lain-lain lagi.
Safer Food
Safer Food ialah perkhidmatan menempah makanan secara dalam talian. Makanan yang ditempah itu disediakan oleh Safer Food Merchant yang telah berdaftar dan mempunyai masakan mereka sendiri. Pelbagai juadah makanan boleh didapati di Safer Food.
Safer Delivery
Safer Delivery ialah perkhidmatan penghantaran barang ke satu lokasi yang telah dibuat oleh pengguna sendiri. Pengguna boleh mendapatkan perkhidmatan untuk menghantar atau mengambil barangan. Safer Delivery juga menyediakan jenis penghantaran iaitu
  • Single Delivery, penghantaran yang boleh ke satu lokasi sahaja dalam satu masa tidak kira barang tersebut banyak atau pun hanya sedikit.
  • Multiple Delivery, penghantaran yang boleh ke banyak lokasi dalam satu masa.
Penghantaran yang kurang daripada 10 kg dan sedikit, digalakkan untuk menggunakan motorsikal bagi penjimatan masa. Jika barangan tersebut lebih daripada 10 kg dan banyak, digalakkan untuk menggunakan kereta bagi mengelakkan kerosakan pada barang.
Menarik bukan perkhidmatan yang terdapat di Safer? Semua perkhidmatan ini boleh dapatkan potongan sebanyak RM5 dengan menggunakan kod safermerdeka5 sahaja! Daftarlah sekarang!
Bagi mendapatkan maklumat yang lebih lanjut, sila layari laman web dan hubungi nombor telefon yang tertera di bawah.
?️  Website : https://www.safer.my/
?️   Facebook : https://www.facebook.com/saferasia/
?️   Instagram : https://www.instagram.com/safer.my/
?️   Twitter : https://twitter.com/SAFERofficial
?️   Youtube : https://bit.ly/safergroup 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here