Kini, golongan wanita juga mampu melakukan pekerjaan yang didominasi oleh lelaki. Sebagai contoh pengawal keselamatan, bengkel, pemandu dan sebagainya yang majoritinya adalah lelaki. Golongan wanita juga mampu jana pendapatan dan banyak peluang pekerjaan yang turut menawarkan peluang pekerjaan seperti berikut kepada wanita. Misalnya Safer. Safer adalah syarikat e-hailing yang turut beri peluang golongan wanita jana pendapatan dan tidak bersikap diskriminasi terhadap jantina.

Safer beri peluang golongan wanita yang berpotensi untuk menjadi pemandu untuk terlibat dalam perkhidmatan penghantaran penumpang. Syarat kelayakan adalah anda pemegang lesen D, mempunyai PSV dan mempunyai kenderaan. Jika anda menepati syarat kelayakan tersebut, anda boleh lakukan pendaftaran dengan hanya klik link di bawah :

http://tinyurl.com/ycetm3vh

Untuk lebih memahami cara melengkapkan dokumen yang diperlukan, anda perlu tonton video di bawah. Selepas dokumen yang diperlukan lengkap, akaun anda akan diaktifkan.

BACA JUGA :   Pendaftaran Percuma Untuk Menjadi Vendor Di Safer

Safer menawarkan 4 jenis perkhdimatan e-hailing. Anataranya ialah penghantaran penumpang, penghantaran makanan dan juga penghantaran barangan. Untuk pemandu, anda akan terlibat dalam penghantaran penumpang iaitu Safer Ride. Safer Ride berfungsi dalam menghantar penumpang dari satu lokasi ke lokasi yang lain. Anda perlu muat turun aplikasi Safer Driver bagi memudahkan anda menerima job bersama Safer. Aplikasi ini sesuai untuk pengguna Android dan IOS sahaja.

SAFER driver APPSTORE : https://apple.co/2ZvyNeX

SAFER driver PLAYSTORE: https://bit.ly/2yp8ADH

Safer juga menawarkan pendapatan pasif yang boleh dijana selain dari pendapatan aktif. Pendapatan aktif dijana dengan usaha keras anda bersama Safer. Pendapatan pasif pula anda jana tapi tidak perlu bekerja terlalu aktif namun ianya boleh dinikmati secara berterusan. Mudah sahaja. Langkah pertama anda perlu daftar sebagai pemandu Safer terlebih dahulu.

BACA JUGA :   Luaskan Pasaran Perniagaan Anda Dengan Menjadi Salah Satu Vendor Makanan Di Safer Food.

Seterusnya, kongsikan referral code yang anda peroleh ketika anda mendaftar sebentar tadi. Kongsikan referral code anda kepada rakan dan ahli keluarga yang berpotensi menjadipemandu di Safer. Tidak kira lelaki mahupun wanita.

Anda akan menikmati sehingga 1% dari jumlah resit pemandu yang mendaftar dengan menggunakan referral code anda setiap kali mereka dapat job bersama Safer. Jumlah 1% itu akan terus masuk ke akaun wallet anda secara automatik.

Safer tawarkan caj penolakan yang rendah dan masa bekerja yang fleksibel. Pendaftaran juga percuma sahaja. Daftar segera.

Khidmat Pelanggan : 01120586389

 

 

 

 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here