Safer menawarkan pendaftaran percuma kepada driver dan rider yang berminat menambahkan pendapatan secara aktif di Safer. Tawaran ini terbuka kepada driver dan rider yang sudah menceburi bidang e-hailing atau pun yang baru berjinak-jinak dalam dunia e-hailing. Safer menawarkan dua jenis pendapatan yang boleh dijana oleh driver dan rider iaitu pendapatan aktif dan pendapatan pasif.

Kepada anda yang berminat, klik untuk melakukan pendaftaran. Pendaftaran adalah percuma.

??? http://tinyurl.com/ycetm3vh ???

Selesai melakukan pendaftaran, anda perlu melengkapkan beberapa dokumen untuk mengaktifkan akaun anda. Sesudah akaun aktif, barulah anda boleh bekerja bersama Safer. Rujuk video di bawah untuk proses pendaftaran :

Safer adalah sebuah syarikat e-hailing yang menawarkan perkhidmatan pendaftaran penumpang, barangan dan makanan. Kesemua aplikasi ini boleh didapati dalam satu aplikasi yang boleh diakses secara atas talian. Berikut adalah contoh perkhimatan yang terdapat di Safer :

BACA JUGA :   Nikmati Pendapatan Bulanan Lumayan dengan SAFER

Safer beri peluang driver dan rider Safer jana dua jenis pendapatan berbeza namun boleh dijana dalam masa yang sama! Pertama adalah pendapatan pasif, kedua adalah pendapatan aktif. Cara peroleh kedua-dua jenis pendapatan ini adalah berbeza.ย  Pendapatan aktif dijana meenrusi kerja keras anda bersama Safer. Pendapatan pasif pula dijana menerusi perkongsian referral code.

Selepas selesai melakukan pendaftaran, anda akan peroleh satu referral code. Referral code setiap orang adalah berbeza. Mudah sahaja cara untuk kongsikan referral code anda. Anda hanya perlu ceritakan kelebihan mendaftar sebagai driver dan rider Safer kepada rakan atau ahli keluarga yang berpotensi untuk menjadi rider atau driver.

Anda akan menerima 1% dari jumlah total resit setiap kali rider atau driver yang mendaftar dengan menggunakan referral code anda dapa job bersama Safer. Jumlah 1% itu akan terus masuk ke wallet Safe anda. Jangan risau, jumlah 1% itu tidak akan menjejaskan pendapatan mereka sama sekali. Ianya adalah insentif daripada pihak Safer sendiri.

BACA JUGA :   0% Caj Komisen Dikenakan Kepada Rider & Driver Safer.

Khidmat Pelanggan : 01120586389

 

 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here