Kini sudah ramai lambakan peniaga makanan yang mencuba nasib untuk menjual produk makanan mereka dengan konsep viral. Namun masih ramai yang tidak tahu kepentingan mempromosikan makanan secara atas talian. Safer Food Merchant adalah platform terbaik untuk para peniaga, restoran dan hime kitchen untuk pasarkan produk makanan mereka. Aktiviti promosi dan jualan dilakukan di dalam aplikasi atas talian iaitu Safer Food.

Sebelum itu, anda perlu melakukan pendaftaran terlebih dahulu sebagai Safer Food Merchant. Anda akan mempunyai satu akaun yang akan memudahkan anda menguruskan hal ehwal urusan pembelian dan penjualan. Klik link di bawah untuk melakukan pendaftaran secara percuma. Seterusnya, anda perlu muat turun aplikasi Safer Food di Google Play Store dan App Store.

BACA JUGA :   Jadi Rakan Penghantar Atau Pemandu Dan Jana Pendapatan Tambahan Menerusi Perkongsian Referral Code.

Klik untuk mendaftar : https://www.safer.my/sign-up-restaurant

Google Play Store ?: https://bit.ly/SaferFood-PlayStore-Install

Apple Store ?: https://bit.ly/SaferFood-AppStore

Selepas melakukan pendaftaran, anda perlu melengkapkan dokumen dan maklumat yang diperlukan :

Mungkin anda bakal menghadapi kesulitan dalam melengkapkan dokumen dan maklumat yang diperlukan. Anda boleh berurusan secara langsung di Live Chat Safer di www.safer.my dan Cik Mawar akan respons dengan segera. Anda boleh kemukakan pelbagai soalan dan mereka dan Cik Mawar akan mencuba untuk membantu anda dalam kadar segera.

Selepas selesai proses pendaftaran, anda perlu mencantikkan profil kedai anda seperti muat naik logo kedai dan menu yang sesuai. Soal promosi, biar pihak Safer Food Merchant yang uruskan. Tambahan. Safer Food sediakan Safer Delivery Partner untuk menguruskan proses penghantaran makanan kepada pelanggan anda. Anda hanya perlu fokus dalam menyiapkan pesanan pelanggan anda.

BACA JUGA :   Jana Pendapatan Dari Rumah dengan Safer

Untuk makluman, pihak Safer Food Merchant ada membuat kelas khas untuk anda yang berminat untuk tahu tips melariskan jualan anda. Mereka turut akan bagi tips mengenai bagaimana untuk aktifkan akaun anda dalam akdar segera. Kelas ini diadakan setiap hari Jumaat dan terhad kepada 10 vendor sahaja.

Jika berminat, klik link di bawah : https://bit.ly/KelasBersamaSaferFood

Khidmat Pelanggan : 01120586389

 

 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here