Malaysia telah mencapai usianya yang ke-63 di mana tarikh kemerdekaannya ialah 31 Ogos 1957. Pelbagai susah payah pejuang negara kite telah lakukan untuk mendapat kemerdekaan di Tanah Melayu ini. Sejarah kemerdekaan masih lagi terpahat dalam ingatan rakayat Malaysia.
Sempena Hari Kemerdekaan ini, Safer telah membuat kupon potongan sebanyak RM5 bagi semua perkhidmatan di Safer. Safer ialah sebuah aplikasi yang menawarkan perkhidmatan e-hailing kepada pengguna. Kesemua perkhidmatan yang terdapat di dalam Safer adalah untuk memudahkan pengguna membuat tempahan melalui aplikasi tersebut.
Berminat untuk mendapatkan potongan RM5 ini? Muat turun aplikasi Safer sekarang di Google Play Store atau Apple Store. Boleh juga tekan link di bawah untuk muat turun dan berdaftar sebagi user Safer.
User : http://tinyurl.com/yae44s6u
Safer Ride
Safer Ride merupakan perkhidmatan menempah pengangkutan untuk menuju ke destinasi yang dituju. Safer Ride menyediakan empat jenis kenderaan kepada pengguna iaitu
  • SaferGo, kenderaan yang digunakan ialah kereta dengan mempunyai lima tempat duduk serta kereta yang dikeluarkan dari tahun 2011 hingga 2020. Contoh kereta yang digunakan ialah Perodua Myvi, Proton Saga 2020, Proton Perdana 202 dan lain-lain.
  • Safer Gold, kenderaan yang digunakan ialah kereta yang mempunyai CC besar atau mewah. Contohnya seperti BMW, Mercedes, Porsche dan lain-lain.

  • SaferGo Xtra, kenderaan yang digunakan ialah kereta yang mempunyai enam tempat duduk atau MPV. Kenderaan jenis ini sesuai untuk mereka yang mempunyai barang yang banyak atau rakan-rakan yang ramai. Contoh kereta seperti Toyota Avanza, Perodua Alza, Proton Exora dan lain-lain.
  • Safer Indulge, kenderaan yang digunakan ialah kereta yang mempunyai saiz besar seperti minibus. Safer Indulge sesuai untuk mereka yang ingin menuju ke lapangan terbang. Contohnya seperti Toyota Alphard, Toyota Vellfire dan lain-lain.
Safer Swift
Safer Swift ialah perkhidmatan menempah kenderaan iaitu menggunakan motorsikal. Perkhidmatan ini sama dengan Safer Swift tetapi yang membezakannya ialah jenis kenderaan yang digunakan.
Safer Food
Safer Food ialah perkhidmatan menempah makanan secara dalam talian. Pelbagai juadah boleh didapati di dalam aplikasi Safer. Pengguna juga boleh menggunakan kupon safermerdeka5 untuk mendapatkan potongan pada makanan sebanyak RM5.
Safer Delivery
Safer Delivery ialah perkhidmatan penghantaran bungkusan samaada menggunakan kereta atau motorsikal. Safer Delivery mempunyai dua jenis penghantaran iaitu Single Delivery, penghantaran bungkusan dengan hanya ke satu lokasi sahaja dalam satu-satu masa.
Multiple delivery ialah penghantaran bungkusan boleh ke banyak lokasi dalam satu-satu masa. Sekiranya bungkusan yang hendak dihantar kurang daripada 10 kg dan sedikit, Safer menggalakkan untuk menggunakan motorsikal. Tetapi jika bungkusan lebih daripada 10 kg digalakkan untuk menggunakan kereta. Ini kerana untuk mengelakkan dari berlaku sebarang kerosakan pada bungkusan.
Bagi mendapatkan maklumat yang lebih lanjut, sila layari laman web dan hubungi nombor yang tertera di bawah.
Website : https://www.safer.my/
Facebook : https://www.facebook.com/saferasia/
Instagram : https://www.instagram.com/safer.my/
Twitter : https://twitter.com/SAFERofficial
Youtube : https://bit.ly/safergroup

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here