Promosikan produk dan perniagaan anda secara atas talian di Safer Food Merchant dengan mendaftar secara percuma. Anda juga akan dibekalkan dengan signage yang menyatakan Safer Food Is Here. Pendaftaran percuma dan anda akan menguruskan sendiri akaun anda. Daftar untuk rebut peluang ini.

https://www.safer.my/sign-up-restaurant

Safer Food Merchant tawarkan caj penolakan yang rendah dan turut sediakan delivery partner untuk menghantar pesanan pelanggan anda. Anda hanya perlu fokus dalam menyediakan pesanan pelanggan anda. Peluang ini terbuka kepada restoran, peniaga kecil, street food dan juga home kitchen. Risau tiada kedai? Safer Food Merchant hanya inginkan anda niagakan produk makanan anda sahaja.

Mudah sebenarnya berniaga di Safer Food Merchant . Klik video di bawah untuk anda lebih memahami cara menjalankan perniagaan di Safer Fod Merchant.

BACA JUGA :   Jana Pendapatan Dengan Berdaftar sebagai Safer Delivery Partner & Driver Safer

Selesai melakukan pendaftaran, anda perlu muat naik dokumen yang bertujuan untuk mencantikkan profil kedai anda seperti logo kedai dan menu. Ianya dapat menarik minat pelanggan untuk membeli di kedai anda. Safer Food Merchant beri peluang kepada anda untuk uruskan sendiri akaun perniagan anda. Bekerja bersama Safer Food Merchant adalah flesibel. Terserah kepada anda untuk mula perniagaan pada jam berapa. Namun jika anda lambat buka perniagaan, lambatlah keuntungan yang bakal anda perolehi. Tak gitu?

Menurut seorang peniaga yang telah mendaftar di Safer Food Merchant iaitu MAMA Kitchen menyifatkan Safer Food Merchant adalah platform terbaik untuk memasarkan produk makanan.

“Safer Food Merchant bantu peniaga yang tiada kedai khususnya Home Kitchen untuk dapat jana pendapatan menerusi produk makanan. Caj penolakan juga rendah dengan masa bekerja yang fleksibel. Saya sebagai seorang surirumah sangat setuju dan galakkan peniaga dan juga Home Kitchen yang tiada platform untuk pasarkan perniagaan mereka.”

BACA JUGA :   Nikmati Pelbagai Jenis Makanan Yang Boleh Dipesan Secara Online Menerusi Safer Food!

Tambahnya beliau, dengan adanya delivery partner yang datang mengambil dan menghantar pesanan pelanggannya memudahkan urusan beliau untuk terus berniaga.

Tunggu apa lagi? Ayuh restoran, peniaga kecil, peniaga street food, home kitchen dan sebagainya sertai Safer Food Merchant dan anda berpeluang nikmati jaringan pasaran yang luas. Daftar segera

Khidmat Pelanggan : 01120586389

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here