Safer Food sebuah aplikasi khas yang dibuat oleh Safer untuk mendaftarkan gerai makanan secara dalam talian. Pendaftaran sebagai Safer Food Merchant adalah percuma.
Pendaftaran gerai makananan di Safer Food adalah terbuka kepada peniaga kecil, trak makanan, home kitchen dan restoran.
Segala pendaftaran hendaklah dilengkapkan dan daftarkan gerai makanan di Safer Food. Apabila maklumat tidak melengkapi dan tidak mengikut syarat yang dibuat, susah untuk pengguna melakukan tempahan makanan.
Kini khidmat Safer Food telah didapati dalam sebuah kafe di pusat bandaraya Kuala Lumpur iaitu Kolej Universiti Poly-Teknologi Mara (KUPTM).
“Servis yang diberikan oleh Safer Food ni best. Nak order pon senang dan cepat sangat sampai.” kata seorang pelajar dari kolej tersebut.

Malah, Safer telah menyarankan mereka yang ingin mendaftarkan gerai makanan mereka untuk mencantikkan kedai mereka.
Selain itu, Safer Food Merchant juga boleh semak hasil jualan mereka hanya dalam aplikasi yang sama sahaja iaitu Safer Food. Aplikasi Safer Food boleh didapati di Google Play Store atau Apple Store. Link ini juga boleh digunakan,
Restoran : https://www.safer.my/sign-up-restaurant

Semakin banyak atau semakin ramai yang melakukan tempahan di gerai makanan mereka, semakin banyak pendapatan oleh Safer Food Merchant dan semakin meluas gerai makanan mereka dipromosikan.

 

BACA JUGA :   Platform Promosi Secara Digital Bersama Safer Food Merchant
Jika ingin mendapatkan maklumat yang lebih lanjut, sila layari laman web yang tertera di bawah dan nombor telefon untuk dihubungi.
?️   Website : https://www.safer.my/
?️   Facebook : https://www.facebook.com/saferasia/
?️   Instagram : https://www.instagram.com/safer.my/
?️   Twitter : https://twitter.com/SAFERofficial
?️   Youtube : https://bit.ly/safergroup
?   Khidmat Pelanggan : 01120586389

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here