Safer sedang menawarkan pekerjaan kepada anda di luar sana yang mempunyai kenderaan motorsikal dan kereta sebagai driver dan rider Safer. Perlu dipastikan bahawa anda adalah pemegang lesen D dan B2. Safer adalah sebuah syarikat e-hailing yang menjalankan perkhidmatan penghantaran penumpang, makanan dan barangan.

Safer juga adalah syarikat e-hailing yang menawarkan dua jenis pendapatan yang boleh dijana dalam masa serentak oleh driver dan rider Safer. Pendapatan aktif dan pendapatan pasif dijana menerusi Safer adalah mudah dan berkesan.

Jika anda berminat , sila lakukan pendaftaran dengan segera dan jadi antara yang terawal bergelar driver dan rider Safer.

Klik link ini : http://tinyurl.com/ycetm3vh

Ayuh kenali perkhidmatan yang terdapat di Safer dan skop kerja sebagai driver dan rider di Safer.

Safer Ride dan Safer Swift adalah perkhidmatan penghantaran penghantaran penumpang dari satu lokasi ke lokasi yang lain. Perbezaan kedua-dua perkhidmatan ini adalah kenderaan. Safer Ride menggunakan kereta manakala Safer Swift menggunakan motorsikal.

BACA JUGA :   Pilihan Universiti Terbaik Bidang Perubatan Universiti Di Indonesia

Terdapat 4 jenis kelas kenderaan di Safer Ride seperti berikut :

Berkenaan dengan Safer Swift pula, penunggang Safer dan pembonceng diwajibkan memakai topi keledar keselematan.

Klik link ini untuk lakukan pendaftaran : http://tinyurl.com/ycetm3vh

Safer Food dan Safer Delivery pula adalah perkhidmatan penghantaran makanan dan barangan. Rider yang ingin menyertai Safer sebagai penghantar makanan boleh lakukan pendaftaran sebagai rider di Safer Food. Skop pekerjaan anda adalah anda perlu mengambil pesanan makanan dari Safer Food Merchant dan menhantar kepada pelanggan yang membuat pesanan di Safer Food.

Bagi Safer Delivery pula, skop pekerjaan anda adalah menghantar barangan dari satu lokasi ke lokasi yang lain. Terdapat dua jenis penghantaran di Safer Delivery iaitu Single Delivery dan Multi Delivery. Kenderaan kereta dan motorsikal digunakan untuk kedua-dua jenis penghantaran ini.

BACA JUGA :   Gunakan Promo SAFERSYOK3 Di Safer Delivery

Safer beri peluang driver dan rider untuk jana pendapatan aktif dan pasif secara serentak. Pendapatan aktif diraih dan diperoleh jika anda berkerja bersama Safer dengan aktif. Berbeza dengan pendapatan pasif. Pendapatan pasif di Safer dijana menerusi referral code.

Menerusi referral code yang diperoleh, cara untuk anda jana pendapatan pasif adalah dengan berkongsi referral code anda dengan rakan atau ahli keluarga. Ceritakan kelebihan mendaftar sebagai driver dan rider Safer.

Seterusnya, daftarkan mereka dengan menggunakan referral code anda. Anda akan menerima 1% dari jumlah resit driver atau rider yang mendaftar dengan menggunakan referral code anda setiap kali mereka dapat job bersama Safer.

Tunggu apa lagi, daftar segera dan anda bakal nikmati pendapatan berganda bersama Safer.

Khidmat Pelanggan : 01120586389

 

 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here