Safer Food ialah sebuah perkhidmatan menempah makanan yang terdapat di dalam aplikasi Safer. Dari mana makanan yang ada di Safer Food didapati? Mestilah dengan adanya Safer Food Merchant! Safer Food Merchant yang akan menyiapkan segala jenis makanan kepada pelanggan.
Safer juga membuka ruang kepada peniaga kecil  dan suri rumah untuk jana pendapatan dengan cara berdaftar sebagai Safer Food Merchant. Di sini, Safer Food Merchant boleh meluaskan lagi masakan ke seluruh negara dengan hanya dalam satu aplikasi sahaja.
Jadi bagaimana untuk berdaftar sebagai Safer Food Merchant? Muat turun sahaja aplikasi Safer Food di Google Play Store atau Apple Store atau boleh juga tekan laman web di bawah untuk lebih mudah.
Restoran : https://www.safer.my/sign-up-restaurant
Setelah muat turun aplikasi tersebut, jangan lupa untuk melakukan pendaftaran sebagai Safer Food Merchant! Video di bawah akan menerangkan serba sedikit bagaimana untuk melakukan pendaftaran.

Namun, apabila berdaftar, pastikan maklumat yang dimasukkan adalah lengkap. Masukkan menu makanan dan Safer Food akan membantu mempromosikan makanan.
Setelah itu, hendaklah mencantikkan kedai makanan mengikut kreativiti masing-masing. Video di bawah akan menerangkan serba sedikit tips mencantikkan kedai anda.

Sebagai Safer Food Merchant, anda hendaklah mengetahui bagaimana untuk menguruskan pesanan daripada pengguna. Pesanan Safer Food Merchant boleh didapati di dalam aplikasi Safer Food. Video di bawah akan menerangkan serba sedikit.

Tambahan, Safer Food juga membuat kelas khas untuk Safer Food Merchant yang mana kelas terbuka kepada mereka yang berdaftar sebagai Safer Food Merchant sahaja.
Menarik bukan? Bagi mendapatkan maklumat yang lebih lanjut mengenai Safer Food dan Safer, tekan sahaja laman web dan nombor telefon yang tertera di bawah.
?️   Website : https://www.safer.my/
?️   Facebook : https://www.facebook.com/saferasia/
?️   Instagram : https://www.instagram.com/safer.my/
?️   Twitter : https://twitter.com/SAFERofficial
?️   Youtube : https://bit.ly/safergroup 
?   Khidmat Pelanggan : 01120586389

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here