Safer Food merupakan platform yang sesuai untuk anda yang mempunyai masakan sendiri dan ingin dipromosikan kepada orang ramai. Safer Food pelbagai makanan boleh didapati dan mudah untuk melakukan perniagaan bersamanya. Safer Food ialah salah satu aplikasi yang terdapat di Safer.
Siapa yang akan melakukan segala tempahan dari pengguna? Mestilah Safer Food Merchant yang terdiri daripada peniaga kecil, home kitchen dan juga restoran. Apabila makanan anda dipromosikan di dalam Safer Food, pasti akan ramai yang akan melakukan tempahan.
Bagaimana untuk berdaftar sebagai Safer Food Merchant? Muat turun sahaja aplikasi Safer Food di Google Play Store atau Apple Store. Setelah muat turun aplikasi tersebut, jangan lupa untuk berdaftar untuk mengaktifkan diri anda sebagai Safer Food Merchant. Link di bawah ini permudahkan anda untuk melakukan pendaftaran.
RESTORAN : https://www.safer.my/sign-up-restaurant
Anda masih kurang mengerti bagaimana cara untuk melakukan pendaftaran? Tidak mengapa, video di bawah akan menrangkan serba sedikit tentang cara untuk melakukan pendaftaran sebagai Safer Food Merchant.

Mudah kan? Tetapi selepas melakukan pendaftaran sebagai Safer Food Merchant, jangan lupa untuk mencantikkan kedai anda bagi tampak lebih menarik dengan kreativiti anda sendiri. Video di bawah akan menerangkan bagaimana cara untuk mencantikkan kedai anda.

Sangat mudah tips yang diterangkan kepada anda. Tetapi mencantikkan kedai anda adalah berdasarkan kreativiti anda sendiri untuk menarik perhatian orang ramai. Makin kreatif anda hias kedai anda, makin ramai yang akan membeli di kedai anda.

Mudah kan berniaga dengan Safer Food? Anda hanya perlu memasak makanan yang ditempah oleh makanan sahaja dan anda akan terima pendapatan daripada mereka.
Anda berminat untuk mengetahui lebih mendalam mengenai Safer? Jangan lupa untuk layari laman web di bawah dan nombor yang tertera di bawah untuk dihubungi.
• Website : https://www.safer.my/
• Facebook : https://www.facebook.com/saferasia/
• Instagram : https://www.instagram.com/safer.my/
• Twitter : https://twitter.com/SAFERofficial
• Youtube : https://bit.ly/safergroup
Khidmat Pelanggan : 01120586389

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here