Driver dan Rider yang ingin jana dua jenis pendapatan secara serentak ayuh sertai Safer sekarang sebagai Driver dan Rider Safer! Peluang ini sudah lama di buka kepada driver dan rider di luar sana dan sudah ramai yang turut serta. Pendapatan aktif dan pendapatan pasif yang ditawarkan di Safer membolehkan driver dan rider jana pendapatan lumayan dalam satu masa. Selain penjimatan masa, anda juga work smart.

Daftar sebagai driver dan rider Safer secara percuma. Klik link ini : http://tinyurl.com/ycetm3vh

Safer memerlukan driver dan rider yang inginkan bekerja bersama Safer secara full-time atau part time. Hal ini kerana Safer tawarkan masa bekerja yang fleksibel. Anda bebas untuk mula bekerja pada bila-bila yang anda rasakan sesuai.

Skop kerjaya sebagai driver dan rider adalah perkhidmatan penghantaran penumpang, makanan dan barangan. Safer menawarkan 4 jenis perkhidmatan iaitu Safer Ride, Safer Swift, Safer Food dan Safer Delivery. Kesemua perkhidmatan ini boleh diakses secara percuma di aplikasi Safer. Aplikasi Safer boleh dimuat turun oleh pengguna Android dan IOS.

BACA JUGA :   Jana Pendapatan Lebih Banyak Sebagai Safer Delivery Partner & Driver

Bagi Driver, anda akan ditempatkan di Safer Ride iaitu perkhidmatan penghantaran penumpang dari satu lokasi ke lokasi yang lain. Terdapat 4 jenis kelas kenderaan yang anda boleh pilih di Safer Ride. Antaranya ialah SaferGo, SaferGo Xtra, Safer Gold dan Safer Indulge. Safer Swift pula penghantaran penumpang dengan menggunakan motorsikal.

Bagi Rider atau Delivery Partner, skop kerjaya anda adalah di Safer Food dan Safer Delivery. Safer Food adalah penghantaran makanan. Rider akan mengambil pesanan makanan di Safer Food Merchant dan menghantarkannya kepada pelanggan yang membuat pesanan tersebut.

Berbeza dengan Safer Delivery. Perkhidmatan penghantaran barangan ini anda akan menghantar barangan sama ada ke satu lokasi atau ke lokasi yang berbeza. Di Safer Delivery terdapat dua jenis penghantaran iaitu Single Delivery dan Multi Delivery.

BACA JUGA :   Kaut Peluang Untuk Nikmati 0% Penolakan Caj Komisen Sebagai Rider Dan Driver Safer!

Safer juga beri peluang driver dan rider jana pendapatan pasif bersama Safer. Ianya boleh dijana menerusi referral code. Referral code anda peroleh selepas anda selesai melakukan pendaftaran.

Mudah sahaja, anda perlu kongsikan referral code anda kepada rakan dan ahli keluarga yang berpotensi dan berminat untuk menjadi Driver dan Rider di Safer. Syarat utama adalah mempunyai kenderaan kereta atau motor dan pemegang lesen B2 atau D. Anda akan menerima sebanyak 1% dari jumalh resit driver dan rider yang mendaftar dengan menggunakan referral code anda setiap kali mereka dapat job bersama Safer.

Khidmat Pelanggan : 01120586389

 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here