Safer merupakan syarikat e-hailing yang mempunyai beberapa khidmat perkhidmatan hanya di dalam satu aplikasi sahaja. Safer juga menggalakkan pengguna untuk berdaftar dalam masa yang sama jana pendapatan daripadanya. Bagaimana untuk dapatkan Safer? Muat turun aplikasi Safer di Google Play Store atau Apple Store. Boleh juga tekan link di bawah untuk muat turun.
USER : http://tinyurl.com/y5wxt4nj
Safer Ride merupakan salah satu perkhidmatan yang terdapat di aplikasi Safer. Safer menawarkan beberapa jenis perkhidmatan penggunaan kereta. Antaranya ialah,
  • SaferGo, ialah perkhidmatan menempah kereta yang paling terkini dan mempunyai lima tempat duduk di dalamnya. Contoh kereta seperti Perodua Myvi, Proton Saga, Proton Perdana dan lain-lain.
  • Safer Gold, ialah kereta yang mempunyai CC besar atau mewah.  Kereta jenis ini sesuai untuk mereka yang ingin merasai pengalaman menaiki kereta mewah. Contohnya seperti BMW. Porsche, Mercedes dan lain-lain.

  • SaferGo Xtra, ialah kereta yang mempunyai enam tempat duduk atau MPV. Kereta ini sesuai untuk mereka yang mempunyai barang yang banyak atau kawan yang ramai.
  • Safer Indulge, ialah kereta yang bersaiz besar seakan-akan minibus. Kereta ini sesuai untuk mereka yang ingin menuju ke lapangan terbang. Contohnya seperti Toyota Vellfire, Toyota Alphard dan lain-lain.
Sebagai pengguna Safer, anda juga boleh jana pendapatan iaitu dengan cara yang pasif. Bagaimana? Selepas melakukan pendaftaran, anda pergi ke Invite Friends di dalam aplikasi Safer. DI situ, terdapat referral code yang boleh dikongsi kepada orang lain samaada rakan-rakan atau ahli keluarga.
Selain itu, sempena Hari Kemerdekaan yang akan disambut pada 31 Ogos ini, Safer menawarkan kupon dengan potongan sebanyak RM5 bagi setiap perkhidmatan Safer. Kupon tersebut hanya boleh digunakan sekali sahaja untuk satu perkhidmatan. Jadi, muat turun Safer sekarang!
Bagi mendapatkan maklumat yang lebih lanjut mengenai Safer dan perkhidmatan yang terdapat di dalam aplikasi tersebut, sila layari laman web dan hubungi nombor yang tertera di bawah.
?️   Website : https://www.safer.my/
?️   Facebook : https://www.facebook.com/saferasia/
?️   Instagram : https://www.instagram.com/safer.my/
?️   Twitter : https://twitter.com/SAFERofficial
?️   Youtube : https://bit.ly/safergroup

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here