Safer syarikat e-hailing yang sedang membangun seiring dengan syarikat e-hailing yang lain telah menawarkan pelbagai perkhidmatan kepada pengguna. Kesemua perkhidmatan tersebut boleh didapatkan dalam satu aplikasi sahaja.
Jadi apa pula dengan pendapatan pasif tu? Pendapatan pasif ialah pendapatan yang dijana dengan hanya kongsikan sesuatu kod atau mengajak orang lain menggunakan kod itu pada satu aplikasi yang ditawarkan. Seperti Safer, Safer juga mempunyai kelebihan itu kepada pengguna. Yang mana, selepas melakukan pendaftaran sebagai pengguna, mereka akan peroleh referral code untuk dikongsikan kepada orang ramai.
Cara paling mudah untuk kongsikan referral code itu adalah kongsikannya kepada rakan-rakan terdekat atau ahli keluarga kerana melalui mereka, kod itu dapat berkembang dengan lebih meluas. Semakin ramai yang menggunakan kod tersebut, semakin banyak pendapatan akan mereka peroleh daripada kod itu.
Menarik kan? Jadi, daftar sekarang sebagai pengguna Safer dengan klik pada pautan ini :
http://tinyurl.com/y8kzvbeq >

Boleh juga muat turun aplikasi Safer di Google Play Store bagi pengguna Android atau Apps Store bagi pengguna Apple. Macam-macam perkhidmatan yang ada di Safer ni! Malah, Safer juga ada membuat promosi khas sempena Hari Kemerdekaan yang mana promosi itu hanya berlangsung dalam bulan Ogos sahaja bermula dari 1 Ogos sehingga 31 Ogos.
Tambahan apa yang menarik lagi ialah, promosi itu boleh digunakan pada semua perkhidmatan yang ada di Safer. Potongan itu akan diperoleh apabila mereka menggunakan kod “SAFERMERDEKA5” pada salah satu perkhidmatan yang ada di Safer. Namun, pengguna hanya boleh menggunakan sekali sahaja selepas menggunakannya. Tapi jangan risau, sebab Safer akan buat banyak lagi kejutan khas untuk pengguna Safer.
Apakah perkhidmatan yang ada di Safer? Safer menyediakan empat jenis perkhidmatan iaitu Safer Ride, Safer Delivery, Safer Food dan Safer Swift. Malah, kesemua perkhidmatan adalah berbeza-beza dan ada juga yang menyediakan jenis-jenis mereka yang tersendiri mengikut kepada keselesaan pengguna.
Safer Ride
Safer Ride ialah perkhidmatan menempah kenderaan (kereta) di dalam aplikasi Safer untuk dibawa ke destinasi yang ingin dituju. Terdapat beberapa jenis kenderaan kepada pengguna yang terdiri daripada
SaferGo, ialah kereta yang dikeluarkan pada tahun dari tahun 2011 hingga tahun 2020 yang mempunyai lima tempat duduk di dalamnya. Kereta jenis ini ramai yang menggunakannya kerena lebih cepat sahaja sampai.
Safer Gold, kereta jenis berCC besar atau pun mewah dengan lima tempat duduk didalamnya. Kereta jenis menawarkan perkhidmatan yang selesa sepanjang perjalanan.
SaferGo Xtra, ialah kereta MPV yang mempunyai enam tempat duduk di dalamnya. Kereta jenis ini sesuai untuk mereka yang mempunyai rakan atau ahli keluarga yang ramai serta barang-barang yang banyak.
Safer Indulge ialah kereta yang mempunyai saiz seakan-akan minibus serta mempunyai enam tempat duduk di dalamnya. Jenis ini sesuai untuk mereka yang ingin menuju ke lapangan terbang KLIA atau mana-mana lapangan terbang di Malaysia.
Safer Food
Safer Food ialah perkhidmatan menempah makanan di dalam aplikasi Safer. Pelbagai makanan boleh ditempah di dalam aplikasi Safer Food yang telah dipersiapkan oleh Safer Food Merchant.
Safer Delivery 
Safer Delivery ialah perkhidmatan menghantar barang bungkusan sama ada menggunakan motorsikal atau kereta. Malah Safer Delivery juga menyediakan dua jenis penghantaran kepada pengguna iaitu Single Delivery dan Multi Delivery.
Single Delivery ialah penghantaran bungkusan dengan hanya ke satu lokasi sahaja dalam satu-satu masa manakala Multi Delivery ialah penghantaran barangan yang boleh ke banyak lokasi dalam satu-satu masa. Barangan yang hendak dihantar itu adalah tidak kisah jika barangan itu berat, tajam, surat, kain, basah dan apa-apa sahaja pasti boleh dihantar.
Namun, Safer menggalakkan barangan yang kurang daripada 10 kilogram perlu dihantar menggunakan motorsikal manakala barangan yang lebih daripada 10 kilogram perlu dihantar menggunakan kereta untuk mengelakkan sebarang kerosakan pada barang yang dihantar.
Banyakkan manfaat yang ada di Safer? Jadi, muat turun aplikasi Safer sekarang untuk dapatkan banyak lagi kejutan!
Berminat nak tahu apa lagi yang ada di Safer? Tekan sahaja laman web yang tertera di bawah untuk ke live chat dan mendapatkan maklumat lanjut.
Website : https://www.safer.my/
Facebook : https://www.facebook.com/saferasia/
Instagram : https://www.instagram.com/safer.my/
Twitter : https://twitter.com/SAFERofficial
Youtube : https://bit.ly/safergroup

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here