Daulah Educonsult telah banyak membantu pelajar-pelajar terutama lepasan SPM yang ingin sambung belajar ke luar negara. Negara yang ditawarkan oleh Daulah Educonsult kepada pelajar ialah Rusia, Indonesia, Mesir, Poland dan Bangladesh serta bidang yang berbagai ditawarkan.
Antara bidang yang ditawarkan ialah perubatan, pergigian, farmasi, kejuruteraan, kejuruteraan pesawat, pengajian Islam, bahasa Arab dan lain-lain bidang. Syarat bagi pelajar yang sambung pengajian ke luar negara ialah mempunyai sijil SPM, STPM, A-level, O-level dan setaraf dengannya.
Bangladesh

Bangladesh ialah sebuah negara yang terkenal dengan bidang perubatannya. Ini kerana di sana, mereka menyediakan peralatan yang lengkap untuk praktikal dalam bidang perubatan. Selain bidang perubatan, terdapat juga bidang veterinar dan pergigian.
Universiti yang ditawarkan di Bangladesh oleh Daulah Educonsult ialah :
? Dhaka Medical College
? Dhaka Dental College
? Mymensigh Medical College
? Chittagong Medical College
? M.A.G Osmani College di Sylet
? Bangladesh Agricultural University (Veterinary Science)
Indonesia
Indonesia adalah negara yang serumpun dengan kita. Segala makanan, bahasa, agama, budaya adalah lebih kurang sama dengan di Malaysia. Ini memudahkan pelajar-pelajar yang ingin sambung belajar ke sana tidak perlu risaukan tentang perkara-perkara tersebut.

Selain itu, pelajar yang ingin sambung belajar ke Indonesia akan ditawarkan dengan bidang-bidang yang menarik iaitu  perubatan, pergigian, farmasi, psikologi, veterinar, pengajian Islam dan lain-lain. Universiti yang ditawarkan oelh Daulah Educonsult ialah :
? Universitas Hasanuddin di Makassar
? Institut Agama Islam Negeri Sulthan Thaha Saifuddin Jambi (IAIN STS Jambi)
? Institut Pertanian Bogor di Bandung
? Universitas Gadjah Mada
? Universitas Sumatera Utara di Medan
? Universitas Padjadjarand
? Universiti Airlangga di Surabaya
? Universitas Brawijaya
? UIN Ar-Raniry di Banda Aceh
? Institut Teknologi Bandung
? UIN SUSKA Riau
? Universitas Trisakti
? Universitas Andalas
Rusia
Daulah Educonsult juga menawarkan sebuah negara yang bersuhu sejuk untuk sambung pengajian ke luar negara iaitu Rusia. Negara tersebut mengalami empat musim yang akan memberi pengalaman baru kepada pelajar.

Daulah Educonsult juga menawarkan beberapa bidang yang terdapat di universiti di sana seperti perubatan, pra-perubatan, pengurusan perniagaan, kejuruteraan pesawat dan lain-lain bidang. Universiti yang ditawarkan oleh Daulah Educonsult ialah
☃️ Kursk State Medical University
☃️Russia National Research Medical University
☃️ Saint Petersbug University
☃️Privolzhsky Research Medical University

☃️ Volvograd State Medical University
☃️ I.M. Sechenov First Moscow State Medical University
☃️ Moscow Aviation Institute

Poland
Sebuah negara yang terletak di tengah-tengah kawasan Eropah bersempadan dengan Jerman iaitu Poland. Negara ini juga menawarkan tempat belajar institusi yang terbaik di sana serta bidang yang banyak ditawarkan di sana.

Antara bidang yang ditawarkan ialah perubatan, kejuruteraan, teknologi maklumat, kewangan akaun, psikologi, pengurusan perniagaan dan lain-lain bidang. Universiti terbaik yang ditawarkan ialah
? Vistula University
? University of Lodz
? University of Warsaw

? Warsaw University of Technology
? Vincent Pol University

Mesir

Mesir ialah sebuah negara padang pasir yang terdapat banyak pembinaan sejarah iaitu piramid sana. Selain padang pasir, negara itu juga turut mempunyai tempat pengajian yang terkenal di seluruh dunia. Bidang yang ditawarkan oleh Daulah Educonsult ialah syariah, pergigian, farmasi, ususluddin, bahasa Arab, ulum-Islamiyyah dan lain-lain.
Antara universiti yang ditawarkan ialah :
?️ Universiti Al-Azhar
?️ Universiti Mansoura
?️ Universti Cairo
?️ Universiti Tanta

?️ Universiti Alexandria
?️ Universiti Zagaziq
?️ Universiti Ain-Sham

Daulah Educonsult sedia membantu pelajar-pelajar yang ingin menyambung pengajian ke luar negara. Sekiranya ingin mendapatkan perkhidmatan konsultan, sila hubungi nombor yang tertera di bawah.
?   Hubungi talian hotline : 0392851322
?   Customer service 1 :0189624322
?   Customer service 2 :0182429322
?   Konsultan Utama : 0132090322 (Tuan Syed)

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here