Ingin nikmati perkhidmatan e-hailing terbaik yang di sediakan oleh Safer namun kekurangan baki dalam e-wallet? Kini anda mampu gunakan kesemua perkhidmatan di Safer tanpa batasan melalui Advance Dulu Lah! Bagaimana tu? Langkah pertama yang adna perlu lakukan adalah berdaftar sebagai pengguna Safer. Daftar adalah percuma. Klik untuk daftar : http://tinyurl.com/y7p2xzjp

Advance Dulu Lah! atau ADL adalah program terbaru daripada Safer yang memberi peluang keapda pengguna Safer untuk rasai dan nikmati kesemua perkhidmatan yang terdapat di Safer. Melalui program ini, kesemua perkhidmatan di Safer boleh digunakan secara cashless. Anda berpeluang gandakan nilai e-wallet anda dan gunakan pekhidmatan di Safer tanpa batasan.

Caranya adalah seperti berikut : 

  1. Daftar sebagai pengguna Safer : http://tinyurl.com/y7p2xzjp
  2. Pergi ke lawan web rasmi program Advance Dulu Lah! di : https://safer.asia/homepage/programme-advance/
  3. Anda perlu lakukan permohonan di : http://bit.ly/advancedululah
  4. Tunggu pengesahan daripada Safer

Melalui program ini anda boleh gandakan nilai wang di e-wallet Safer anda. Misalnya :

BACA JUGA :   Daftar Sebagai Vendor Di Safer Food Untuk Meluaskan Lagi Perniagaan Anda.

Jumlah baki di e-wallet Safer adalah RM30. Anda lakukan permohonan Advance Dulu Lah! anda akan terima RM30 lagi! Jumlah keseluruhan adalah RM60. Dengan RM60 anda mampu untuk rasai kesemua perkhidmatan yang terdapat di Safer! Mudah bukan?

Namun, anda perlu top up dahulu e-wallet anda untuk lakukan permohonan di Advance Dulu Lah! Jika tiada baki, anda gagal untuk lakukan permohonan di Advance Dulu Lah! Oleh itu, penting untuk anda top up dahulu. Jumlah maksima untuk mohon di Advance Dulu Lah! adalah RM50. Jika anda top up RM100 , anda hanya boleh lakukan pinjaman maksima RM50 sahaja.

Anda hanya perlu pulangkan kembali jumlah yang dimohon itu dengan cara top up e-wallet Safer anda. Anda diberi masa sehingga 30 hari dari tarikh permohonan di luluskan. Sekiranya anda mampu melunaskan pinjaman sebelum 30 hari, anda layak untuk lakukan permohonan sekali lagi.

BACA JUGA :   Luaskan Perniagaan Anda Menerusi Safer Food.

Antara perkhidmatan yang ditawarkan oleh Safer adalah seperti penghantaran penumpang, makanan dan barangan. Kesemua perkhidmatan ini boleh didapati dalam satu aplikasi sahaja yang boleh dimuat turun secara percuma oleh pengguna Android dan IOS.

• Play Store? : https://bit.ly/saferandroid
• App Store? : https://bit.ly/saferiphone

Tunggu apal lagi? Lakukan pendaftaran segera dan anda juga bakal nikmati pendapatan pasif lumayan di Safer. Caranya adalah dengan berkongsi referral code kepada rakan dan ahli keluarga.

Anda akan nikmati sehingga 1% dari jumlah resit setiap kali pengguna Safer yang mendaftar melalui referral code anda menggunakan perkhidmatan di Safer. Jumlah 1% itu akan terus masuk secara automatik ke akaun e-wallaet Safer anda.

 

 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here