SAFER kini telah membuka peluang kepada pengguna dengan menggandakan nilai wallet SAFER mereka dengan berdaftar ke program Advance Dulu Lah! Program ini adalah untuk membantu pengguna sekiranya mereka kekangan kewangan di wallet SAFER. Malah, program ini juga adalah untuk membantu mereka mendapatkan perkhidmatan yang ada di SAFER.
Bagaimana? Muat turun sahaja aplikasi SAFER melalui Google Play Store bagi pengguna Android atau Apps Store bagi pengguna Apple. Pengguan juga boleh berdaftar dengan hanya tekan sahaja link yang tertera di bawah.
User : http://tinyurl.com/y8kzvbeq
Program ini boleh dipohon dengan hanya isi sahaja butiran yang diminta melalui laman web ini.
Advance Dulu Lah! : https://safer.asia/homepage/programme-advance/
Selepas mereka membuat permohonan, wang yang dimohon oleh akan dimasukkan secara automatik ke dalam wallet pengguna SAFER. Wang maksimum yang boleh dimohon adalah sebanyak RM50.
Sebagai contoh, di dalam wallet SAFER Ali ada RM30, jadi dia boleh membuat permohonan ke Advance Dulu Lah! sebanyak RM30. Dari situ wang nilai yang ada di dalam wallet SAFER akan berganda menjadi RM60. Tetapi sekiranya Ali mempunyai RM100 dalam wallet SAFER miliknya, dia boleh membuat permohonan Advance Dulu Lah! sebanyak RM50.
Jadi dia sudah boleh menggunakan pelbagai perkhidmatan yang ada di SAFER dengan baki wallet yang ada di SAFER. Apabila pengguna menambah nilai atau topup semula di dalam wallet SAFER, maka wang yang dipohon itu akan ditolak. Sekiranya memohon wang sebanyak RM30, maka RM30 akan ditolak dari wallet SAFER pengguna.
Jadi perkhidmatan apa yang ada di SAFER?
Safer Ride merupakan perkhidmatan untuk pengguna menempah kenderaan menuju ke destinasi yang mereka tuju. Safer Ride juga menyediakan beberapa jenis perkhidmatan kepada pengguna.
    • SaferGo : kereta jenis ekonomi yang dikeluarkan pada tahun 2011 dan ke atas. Kereta jenis ini sesuai digunakan untuk aktiviti harian seperti pergi ke pasar, tempat kerja, kedai makan dan banyak lagi. Contoh kereta SaferGo ialah Perodua Myvi, Proton Saga, Perodua Axia dan banyak lagi.
    • Safer Gold : kereta yang mempunyai enjin berCC besar atau mewah. Kereta jenis ini sesuai untuk mereka yang ingin menuju ke parti atau mana-mana majlis. Contoh kereta dibawah Safer Gold ialah BMW, Mercedes, Porsche dan lain-lain.

    • SaferGo Xtra : kereta jenis MPV yang mempunyai tujuh tempat duduk. Sekiranya pengguna mempunyai rakan-rakan yang ramai, kereta jenis ini sesuai untuk mereka.
    • Safer Indulge : kereta yang mempunyai kapasiti yang lebih besar daripada MPV seakan-akan minibus. Kereta ini sesuai untuk pengguna yang ingin menuju ke pusat lapangan terbang.
Safer Delivery ialah perkhidmatan untuk menghantar barangan kepada pelanggan. Barang yang hendak ditempah oleh pengguna kepada pelanggan mereka, akan dihantar oleh Safer Delivery Partner atau rakan penghantar SAFER. Safer Delivery juga menyediakan dua jenis penghantaran iaitu
  • Single Delivery : penghantaran yang hanya boleh ke satu tempat sahaja dalam satu-satu masa.
  • Multi Delivery : penghantaran yang boleh ke banyak lokasi dalam satu-satu masa. Penghantaran boleh pergi sehingga ke lima destinasi.
Sekiranya barangan tersebut kurang daripada 10 kg, mereka digalakkan untuk menghantar menggunakan motorsikal supaya penghantaran akan lebih cepat sampai. Namun sekiranya lebih daripada 10 kg, mereka boleh menggunakan kenderaan pacuan empat roda untuk mengelakkan kerosakkan pada barangan tersebut.

Safer Food ialah perkhidmatan menempah makanan secara dalam talian. Pengguna yang menginginkan makanan yang jauh, mereka boleh dapat makanan tersebut melalui aplikasi SAFER.
Selain itu, SAFER juga sedang membuat promosi kepada semua pengguna SAFER yang sah. Di mana promosi itu menawarkan potongan harga sebanyak RM3 dengan menggunakan kos SaferSyok3 pada salah satu perkhidmatan yang ada di SAFER. Promosi ini akan tamat pada hujung tahun 2020 iaitu pada 31 Disember 2020.
Pengguna juga bukan sahaja boleh gunakan perkhidmatan di SAFER, mereka juga boleh jana pendapatan pasif di SAFER. Bagaimana? Pengguna yang telah berdaftar akan peroleh referral code melalui aplikasi SAFER. Referral code tersebut boleh dikongsikan kepada rakan-rakan atau ahli keluarga.
Apabila mereka berdaftar dan menggunakan salah satu perkhidmatan yang ada di SAFER, pengguna akan peroleh pendapatan pasif dari situ. Semakin ramai yang menggunakan referral code tersebut pada perkhdimatan yang ada di SAFER, semakin banyak pendapatan pasif boleh diperoleh.
Sekiranya ingin mendapatkan maklumat yang lebih lengkap dan ingin bertanya sebarang soalan, tekan sahaja link yang tertera di bawah.
Live Chat Safer : https://www.safer.my/
Facebook : https://www.facebook.com/saferasia/
Instagram : https://www.instagram.com/safer.my/
Twitter : https://twitter.com/SAFERofficial
Youtube : https://bit.ly/safergroup 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here