Daulah Educonsult platform terbaik untuk pelajar lepasan SPM/IGCSE/O-Level/Matriks/Asasi/STPM/STAM/A-level/IB/Diploma @ setaraf  sambung belajar ke universiti di luar negara. Tersenarai sebagai antara konsultan pendidikan terbaik di Malaysia, Daulah Educonsult menawarkan lebih dari 5 negara kepada pelajar. Antaranya adalah seperti Mesir, Rusia, Indonesia, Poland, Bangladesh, Turki, Jordan dan banyak lagi. Pelajar yang mengikuti pengajian di bawah kelolaan Daulah Educonsult rata-rata berpuas hati dengan servis yang diberikan.

BIDANG PENGAJIAN

Peringkat pendidikan yang ditawarkan oleh Daulah Educonsult adalah Ijazah Sarjana Muda dalam pelbagai bidang yang sering menjadi pilihan pelajar. Antara bidang tersebut adalah seperti bidang Sains keihatan termasuklah Pra Perubatan, Perubatan, Farmasi, Pergigian, Gerontologi, Veterinar dan sebagainya.

Terdapat juga bidang lain seperti Kejuruteraan termasuklah Kejuruteraan Pesawat, Kejuruteraan Teknikal dan sebagainya. Bagi bidang perniagaan pula, bidang Pengurusan Perniagaan Antarabangsa ditawarkan kepada pelajar yang berminat melanjutkan pengajian dalam bidang tersebut. Teknologi Maklumat turut ditawarkan oleh Daulah Educonsult.

Bagi pelajar yang berminat dalam bidang pengajian Islam, Daulah Educonsult tawarkan bidang pengajian ini di universiti di Indonesia dan Mesir. Di Indonesia, terdapat 3 lagi pecahan bagi Pengajian Islam iaitu Usuluddin, Syariah Islamiah dan Bahasa Arab. Pengajian Islam di Mesir terutama di Universiti Al-Azhar pula boleh dipohon melalui kemasukan terlebih dahulu ke Madrasah Daulah, kemudian ke Maahad Buuth dan seterusnya ke Universiti Al-Azhar.

BACA JUGA :   Takut Nak Jumpa Doktor Gigi? Apa Nak Buat Ni?

Bagi pelajar yang berminat mendalami bahasa Arab, Daulah Educonsult juga sediakan Kursus Bahasa Arab yang terletak di Mesir dan Jordan. Tempoh masa adalah berbez bagi kedua-dua negara ini.

Jika anda berminat, lakukan pendaftaran awal dengan klik link di bawah untuk lengkapkan borang permohonan. Seterusnya, pihak Daulah Educonsult akan follow up  anda untuk tindakan lebih lanjut.

Universiti yang ditawarkan juga adalah telah mendapat pengiktirafan  terlebih dahulu daripada pihak WHO, KPT, MQA, JPA, MMC, MDC, dan MVA. Oleh itu, pelajar dan ibu bapa tidak perlu risau kerana Daulah Educonsult hanya tawarkan universiti yang sah dan diiktiraf sahaja untuk kemudahan pelajar kelak.

PILIHAN UNIVERSITI

MESIR

? Universiti Al-Azhar
? Universiti Alexandria
? Universiti Zagazig
? Universiti Mansoura
? Universiti Tanta
? Universiti Ain Shams

RUSIA

? Kursk State Medical University
? Russia National Research Medical University
? Saint Petersburg University
? Privolsky Research Medical University
? Volgograd State Medical University
? I.M Sechenov First Moscow State Medical University
? Moscow Aviation Institute

POLAND

? University of Lodz
? University of Warsaw
? Warsaw University of Technology
? Vincent Pol University
? Vistula University

BACA JUGA :   Realisasikan Impian Perubatan Anda di Indonesia

INDONESIA

? Universitas Hasanuddin
? Universitas Sumatera Utara
? Universitas Airlangga
? Universitas Padjadjaran
? Universitas Gadjah Mada
? Institut Pertanian Bogor
? UIN Ar-Raniry
? Institut Agama Islam Negeri Sulthan Thaha Saifuddin Jambi

BANGLADESH

? Dhaka Medical College
? Dhaka Dental College
? Mymensingh Medical College
? MAG Osmani Medical College
? Bangladesh Agricultural University
? Chittagong Medical College

Kemasukan ke universiti di Rusia, Poland, Mesir adalah pada Oktober dan November 2020. Manakala kemasukan ke universiti di Bangladesh adalah hanya pada Januari 2021. Kemasukan ke universiti Indonesia adalah pada September 2021. Lakukan pendaftaran awal agar anda tidak kalut di kemudian hari.

Klik untuk daftar : https://bit.ly/32R1pPO

Lakukan konsultasi percuma bersama konsultan terbaik di Daulah Educonsult.

Misi utama syarikat adalah merealisasikan impian pelajar untuk berjaya dari segi akademik di peringkat antarabangsa seiring dengan pengalaman menguruskan pelajar di pelbagai negara terutamanya di Mesir, Poland, Rusia, Indonesia, Turki, Bangladesh dan sebagainya.  Antara bidang pengajian yang ditawarkan adalah bidang Perubatan, Farmasi, Pergigian, Gerontologi, Akaun, Kejuruteraan Pesawat, Perniagaan Antarabangsa, Teknologi Maklumat dan lain-lain.

Hubungi talian hotline 0392851322 untuk info pantas atau boleh ke talian

 

 

 

 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here