Kerjaya sebagai pemandu atau driver memerlukan kesabaran mental yang tinggi kerana mereka bekerja secara langsung dengan penumpang setiap hari. Kerjaya ini di Malaysia didominasi oleh golongan lelaki kerana skeptikal masyarakat, golongan wanita perlu bekerja di pejabat atau hanya sekadar suri rumah sahaja. Di Safer, mereka sedang ubah dan menawarkan wanita untuk turut serta sebagai driver.

Wanita sebagai driver bukan satu perkara yang aneh pada zaman sekarang. Tambahan, dengan adanya driver wanita, penumpang wanita lebih selesa kerana jantina yang sama. Safer tawarkan dua jenis pendapatan kepada driver yang sertai Safer iaitu pendapatan aktif dan pendapatan pasif. Dengan waktu bekerja yang fleksibel, anda bebas untuk bekerja secara sepenuh masa atau separuh masa.

BACA JUGA :   Kongsikan Referral Code Safer & Jana Pendapatan Pasif Darinya.

Klik untuk daftar secara percuma : http://tinyurl.com/ycetm3vh

Terdapat aplikasi khas untuk driver yang perlu dimuat turun setelah anda selesai melengkapkan pendaftaran. Aplikasi ini tersedia untuk pengguna Android dan IOS sahaja. Muat turun adalah percuma.

Di Safer, driver wanita akan bekerja di skop Safer Ride yang akan dipesan oleh pengguna melalui aplikasi tersebut. Terdapat 4 jenis kelas kenderaan yang perlu anda isi ketika pendaftaran. Antaranya ialah SaferGo, SaferGo Xtra, Safer Gold dan Safer Indulge.

Pendapatan yang boleh dijana di Safer adalah pendapatan aktif dan pasif. Pendapatan aktif dijana menerusi usaha kerja keras driver sepanjang bekerja bersama Safer manakala pendapatan pasif dijana menerusi perkongsian referral code.

BACA JUGA :   Nikmati Dua Jenis Pendapatan Sebagai Rakan Penghantar Dan Pemandu Safer!

Referral code diperoleh selepas anda selesai melengkapkan pendaftaran. Anda hanya perlu kongsikan kepada seramai mungkin menerusi platfom media sosial. Pastikan mereka mendaftar sebagai driver dengan menggunakan referral code anda. Anda akan terima sehingga 1% setiap kali driver atau rider yang mendaftar dengan menggunakan referral code anda dapat job bersama Safer.

Ikuti platform media sosial Safer untuk ketahui lebih banyak promosi dan infor terkini dari mereka.

 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here